default_mobilelogo
    1. Μαριάννα221
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Τετάρτη, 14 Δεκεμβρίου 2011
     
    Κατά την εβηβεία μου είχα πολύ έντονο πρόβλημα ακμής και μετά από παρότρυνση της δερματολόγου μου έκανα υπέρυχο όπου και διαγνώστηκα με πολυκυστικές ωοθήκες.  Τώρα είμαι 19 χρονών και εδώ και 1,5 χρόνο παίρνω αντισύλληψη (Gynofen 35), όμως παράλληλα την χρησιμοποιούσα και ως μέσο αποφυγής μιας πιθανής εγκυμοσύνης.  Πριν από λίγο καιρό η δερματολόγος, μου είπε να διακόψω την θεραπεία για 2 μήνες έτσι ώστε το σώμα μου να "αποτοξινωθεί" κατά κάποιο τρόπο κι έπειτα να συνεχίσω.  Έχω έρθει σ' επαφή με τον σύντροφό μου κατά τις γόνιμες μέρες του κύκλου μου χρησιμοποιώντας μόνο προφυλακτικό αυτή την φορά.  Το προφυλακτικό έσπασε αλλά είμαι σίγουρη πως δεν τέλειωσε μέσα μου, αυτό που φοβάμαι πιο πολύ είναι τα προσπερματικά υγρά.  Τέσσερις μέρες μετά από την επαφή (τώρα), νιώθω ενόχληση, πόνους και δυσφορία στο κάτω μέρος της κοιλιάς μου, δεν έχω καθόλου όρεξη να φάω και έχω ελαφριά ταχυπαλμία.  Είχα και τάση εμετού σε μια φάση μέσα στην νύχτα αφού διαταράχτηκα ψυχολογικά με κάποιες σκέψεις που είχα κάνει.  Ακούγεται λίγο παράλογο να είμαι εγκυος αφού πήρα προφύλαξη αλλά θα ήθελα να ξέρω αν τα παραπάνω αποτελούν συμπτώματα εγκυμοσύνης ή απλά είναι αντιδράσεις του σώματος από το άγχος.  Απαντήστε μου όσο πιο γρήγορα μπορείτε γιατρέ, είμαι αρκετα πανικοβλημένη.
    Σας ευχαριστώ θερμά εκ των προτέρων.
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή φίλη.
    Η ερώτησή σου έχει απαντηθεί.
    Μην ανησυχείς άδικα.
    Φιλικά
    Π.Κ.
    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. Τετάρτη, 14 Δεκεμβρίου 2011
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Γιατρέ μου σας ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σας.
    Θα ήθελα όμως να σας πληροφορήσω πως η ενόχληση/κάψα/τσίμπιμα στο στομαχι μου παραμένει για πάνω από 48 ώρες χωρίς καμία διακοπή, ούτε ακόμα και στον ύπνο!  Πιο συγκεκριμένα θα μπορούσα να πω πως έχει εξαπλωθεί και στο πάνω μέρος της κοιλιάς μου στο στέρνο και στην σπλήνα. Επίσης νιώθω πόνους σε διάφορα εσωτερικά σημεία στην πλάτη.  Έχω πιεί Nurofen αλλά χωρίς καμιά αντίδραση.  Δεν έχω την παραμικρή ιδέα αν σχετίζεται με γυναικολογικό ή παθολογικό θέμα.  Αν έχετε κάποια λύση γιατρέ μου θα σας ήμουν ευγνώμων.
    Σας ευχαριστώ και πάλι.
    1. Πέμπτη, 15 Δεκεμβρίου 2011
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 2
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή φίλη.
    Μια εξέταση από παθολόγο μπορεί να σε βοηθήσει λοιπόν.
    Ενημέρωσέ μας, αν υπάρχουν εξελίξεις.
    Φιλικά
    Π.Κ.
    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. Πέμπτη, 15 Δεκεμβρίου 2011
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 3


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.