user_mobilelogo
  1. elena1988
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Κυριακή, 22 Ιανουαρίου 2012
Γειά σας είχα μια επικίνδυνη επαφή με τον σύντροφό μου στις 22/1 γιατί έσπασε το προφυλακτικό.Αύριο θα πάω στο γιατρό μου να δει αν υπάρχουν υπολλείματα.Σαράντα λεπτά με μία ώρα μετά πήρα το χάπι Εllaone.H τελευταία μου περίοδος ήταν στις 4/1 και πριν στις 31/11.Η περίοδος μου είναι σταθερή με αποκκλίσεις 2 -3 ημερών.Κινδυνεύω να μείνω έγκυος παρόλο που πήρα το χάπι?ευχαριστώ.
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Το χάπι σε καλύπτει και δε θα μείνεις έγκυος από την συγκεκριμένη επαφή.
Μην ανησυχείς λοιπόν.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Δευτέρα, 23 Ιανουαρίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.