user_mobilelogo
Μαμα3 και 164 επισκέπτες
  1. mar23
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 27 Φεβρουαρίου 2012
Γεια σας,,,εδώ και 9 μήνες παίρνω αντισυλληπτικά (ποτέ δεν παρέλειψα χάπι) και έχω παρατηρήσει ότι στη μέση της ταινίας κάθε φορά έχω πόνο σε μια ωοθήκη...αυτό το μήνα είχα και έντονο πόνο στη μέση...θέλω να σας ρωτήσω αν αυτό μπορεί να σημαίνει ότι παρόλο που παιρνω αντισυλληπτικα κάνω ωορηξία...και αν ναι υπάρχει κίνδυνος εγκυμοσύνης από επαφή την έβδομη μέρα χωρίς ολοκλήρωση όμως εντος κόλπου...ευχαριστώ εκ των προτέρων...
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή  Φίλη!
Αποκλειεται να κανεις  ωοθυλακιορρηξία  με  σωστή ληψη αντισυλληπτικού  κι επομένως δεν  θα   μεινεις  και εγκυος.
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
  1. Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.