user_mobilelogo
admin , annasx , Zoi_ , Woman , Renapa και 308 επισκέπτες
  1. REDMETAL
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Παρασκευή, 09 Μαρτίου 2012
Γεια σας. Είμαι 27 χρονών και πριν 15 μέρες (στις 23/2) έκανα εγχείριση για να αφαιρεθούν δύο μικροί πολύποδες που είχα στη μήτρα. Όταν έγινε η εγχείριση ήμουν στα μέσα του κύκλου μου. Κανονικά θα έπρεπε να έχω αδιαθετήσει προχτές. Είχα πονάκια και κάτι πολύ αχνές ροζ κηλίδες, αλλά κανονική περίοδος δε μου έχει έρθει. Είναι κάτι που πρέπει να με ανησυχεί? Ξέρω ότι μετά από άλλες γυναικολογικές εγχειρίσεις (π.χ. έκτρωση) η περίοδος αργεί να έρθει. Συμβαίνει κάτι ανάλογο και στη δική μου περίπτωση? Ευχαριστώ πολύ.
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Aγαπητή  Φίλη!
Αν εγινε   μία  διαγνωστική απόξεση  για  αφαίρεση  πολυπόδων ενδομητρίου,   ναι, ειναι δυνατόν  η περιοδος   οσυ να  αργήσει  ισως και  1  μηνα..
Φιλικά
Π.Ζ.
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (Σε σύνταξη.)
Εκάβης 1 4 όροφος Τηλ: (2310) 828594 Fax : Τ.Κ. 54621, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Σάββατο, 10 Μαρτίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.