default_mobilelogo
    1. dimitra3
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Τετάρτη, 14 Μαρτίου 2012
    Καλησπέρα.  Είμαι 30 ετών και εδώ και 4 χρόνια έπαιρνα τα αντισσυληπτικά χάπια Gynofen.   Τον Ιανουάριο του 2012 τα σταμάτησα γιατί  δεν ήθελα να τα συνεχίσω άλλο. Πριν τα Gynofen  είχα σταθερό  κύκλο 24 ημερών. Με τα Gynofen   ο κύκλος μου σταθεροποιήθηκε στις 28 ημέρες. Αφού λοιπόν τα σταμάτησα , αδιαθέτησα την πρώτη φορά  μετά από  24  ημερές , την δεύτερη  είχα κύκλο   28 ημερών  και σήμερα βρίσκομαι στην 30η ημέρα και δεν έχω αδιαθετήσει ακόμη. Εχτές από το άγχος μου,   έκανα την Β χοριακή και βγήκε ευτηχώς  αρνητική αν και χρησιμοποιούσα με ευλάβεια προφυλακτικό σε κάθε επαφή  . Όμως , ενώ ηρέμησα που βγήκε αρνητικό το τεστ, τώρα ανησυχώ μήπως έχω πλέον κάποιο ορμονικό πρόβλημα , και πχ δεν αδιαθετήσω ποτέ ξανά . Αν δεν αδιαθετήσω τις επόμενες μέρες , πρέπει να κάνω ασφαλώς κάποιες εξετάσεις που θα μου δώσει ο γιατρός μου . Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν  υπάρχει πιθανότητα να μην αδιαθετήσω ποτέ ξανά και να χω για μια ζωή πρόβλημα ( το σκέφτομαι αυτό και δεν μπορω πλέον να κοιμηθώ το βράδυ)  .    Ευχαριστώ  
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή φίλη.
    Δε βλέπω λόγο ανησυχίας.
    Αν η καθυστέρηση ξεπεράσει τις 15 ημέρες θα ζητήσεις ραντεβού από το γιατρό σου για ένα ενδοκολπικό υπερηχογράφημα και οδηγίες.
    Φιλικά
    Π.Κ.
    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. Τετάρτη, 14 Μαρτίου 2012
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.