default_mobilelogo
    1. Χριστοδουλίδου
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Πέμπτη, 15 Μαρτίου 2012
    Καλησπέρα.
     
    Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Από την κυστεοσκόπηση που έκανα, διαγνώστηκε τριγωνίτιδα. Ο γιατρός μου συνέστησε xatral για τρεις μήνες και furoline μετά την επαφή. Δεν ξαναέπαθα ουρολόιμωξη από τότε, παρόλα αυτά μερικές φορές νιώθω συχνοουρία. Επιπλέον, έχω λίγα περισσότερα υγρά από τότε που κάνω την θεραπεία και φοβάμαι μήπως είναι ακράτεια. Πρέπει κατά τη γνώμη σας να κάνω κάτι ακόμα;
     
    Ευχαριστώ.
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Πιστεύω πως όχι.
    1. Πέμπτη, 15 Μαρτίου 2012
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Τα αυξημένα σε ποσότητα υγρά μπορεί να οφείλονται στο φάρμακο δηλαδή και όχι σε ακράτεια;
     
    Είμαι  27  ετών και δεν ξέρω αν πρέπει να προβώ και σε ουρολογικούς ελέγχους. (Σε μια μαγνητική που έκανα αποκλείστηκε το ενδεχόμενο της Σκλήρυνσης Κατά Πλάκας).
     
    Καλή συνέχεια στο έργο σας.
     
    1. Παρασκευή, 16 Μαρτίου 2012
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 2
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Φυσικά και δεν υπάρχει καμία σχέση με την ακράτεια των ούρων , προφανώς είναι από την αγωγή (Xatral) , μην ανυσηχείτε δε χρειάζεται να κάνετε απολύτως τίποτα παραπάνω.
    1. Σάββατο, 17 Μαρτίου 2012
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 3
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Γιατρέ μου,
     
    Η αγωγή θα τελειώσει σε περίπου 20 μέρες, αλλά εγώ συχνά έχω συχνοουρία (κάποιες φορές χρειάζεται να σηκωθώ και μια φορά το βράδυ). Στην ουσία, δηλαδή, έχω γλιτώσει από το κάψιμο μόνο που ένιωθα.
    Επιπλέον εκτός από τα λίγα υγρά, νιώθω πού και πού πώς πρήζεται λίγο η κοιλιά μου και κατά την ούρηση είναι σαν να ανοίγουν "φουσκίτσες" για να βγουν τα ούρα.
    Όσες γενικές και καλλιέργειες έχω κάνει αυτό το διάστημα είναι αρνητικές.
    Πώς μπορώ να το αντιμετωπίσω;
     
    1. Τρίτη, 10 Απριλίου 2012
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 4
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Λαμβανεται ήδη φαρμακευτικη αγωγή, θα πρέπει να την ολοκλήρωσετε οπότε μετα θα είναι πιο ξεκάθαρη η εικόνα 
    1. Τετάρτη, 11 Απριλίου 2012
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 5
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Γιατρέ καλησπέρα,
     
    Ολοκληρωσα την θεραπεία και προσπαθώ να αποβάλλω και το άγχος μου. Επίσης, με το πέρας της θεραπείας, έκανα εκ νέου και ένα υπέρηχο (ο οποίος ποτέ δεν είχε δείξει κάποιο πρόβλημα) και ήταν πάλι καλός.
    Δεν μπορώ να καταλαβω, όμως, γιατί κάθε μέρα νιώθω αλλιώς με το ουροποιητικό. Υπάρχουν μέρες που πρήζεται η κοιλιά μου αρκετά και θέλω να πάω συχνά στην τουαλέτα ενώ συνεχίζουν κάποια υγρά στο εσώρουχό μου. Συνίσταται γενικότερα επανάληψη της κυστεοσκόπησης, μετά το πέρας μιας θεραπείας;
     
    Υ.Γ. Δυστυχώς η επικοινωνία με τον γιατρό μου δεν είναι εφικτή πολύ συχνά.
     
    Ελπίζω να μπορέσετε να μου δώσετε κάποιες κατευθυντήριες γραμμές, έστω εάν πιστεύετε ότι πρέπει να με θορυβήσουν τα υγρά ή πρέπει να επαναλάβω την κυστεοσκόπηση.
     
    Ευχαριστώ.
    1. Παρασκευή, 04 Μαΐου 2012
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 6


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.