default_mobilelogo
    1. Χριστινα_
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Τετάρτη, 25 Απριλίου 2012
    Καλησπερα γιατρε.
    Επαιρνα τα αντισυλληπτικα qlaira για εναμιση χρονο,ωσπου τα σταματησα πριν 3 μηνες.(οχι για καποιον σημαντικο λογο,απλα ειχα κουραστει).
    Τον πρωτο μηνα διακοπης των αντισυλληπτικων ειχα περιοδο την 28η μερα ακριβως.
    Τον δευτερο μηνα ηρθε την 32η μερα.
    Τωρα που βρισκομαι στον τριτο μηνα,ειμαι στην 34η ημερα και δεν εχει ερθει,ουτε εχω πονακια κλπ...για να ειμαι σιγουρη εκανα σημερα ενα τεστ,το οποιο βγηκε αρνητικο.
    Ειναι λογο της διακοπης η καθυστερηση?
    Να περιμενω να ερθει ή ειναι κατι σοβαρο και να επισκεφθω εναν γυναικολογο?
    Εγω τωρα μετραω σαν καθυστερηση 2 ή 6 μερες?Παω συμφωνα με τον πρωτο κυκλο?ή τον δευτερο?
    Θεωρειτε οτι ειναι φυσιολογικη αυτη η καθυστερηση?Και αν ναι,ποσες μερες ακομη να περιμενω?
     
    Σας ευχαριστω πολυ.
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή   Φίλη!
    Αν  πριν αριχσεις  το  χαπι   ειχες καθυστερησεις του ειδους αυτού, ειναι  σχεδον απολυτως βεβαιο,  ότι με την διακοπη του  οι  καθυστερησεις   θα επανελθουν...
    Η ΄΄θεραπεια΄΄  αυτού του ειδους, στρωνει την περιοδο  οσο παιρνεις το χαπι  και μεταθετει το προβλημα   των  καθυστερησεων στο  μελλον...
    Αν  πριν το χαπιι η περιοδος  σου ηταν τακτική , θα  τακτοποιηθει  συντομα   μονη  της..
    Αν  η καθυστερηση  σου διαρκεσει πανω  από 15  ημερες,  ας κανεις  μία γυναικολογική  εξεταση..
    Φιλικά
    Π.Ζ
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Πέμπτη, 26 Απριλίου 2012
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.