user_mobilelogo
marymarym και 449 επισκέπτες
  1. Stefi24
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 14 Μαΐου 2012
 
Γεια σας. Είμαι 24ετών και έχω μια σχέση 5χρόνων. Ποτέ δεν είχα γυναικολογικά προβλήματα και το τεστ ΠΑΠ το κανω κάθε χρόνο και είναι καλό. Ο κύκλος μου κυμαίνεται από 23μέχρι 27 μέρες πάνω κάτω. Ο γυναικολόγος μου, μου είπε ότι είναι φυσιολογικό. Την Παρασκευη το βράδυ πήρα το χάπι της επόμενης μέρας αμέσως μετά τη σεξουαλική επαφή με το σύντροφο μου, διότι προέκυψε ένα ατύχημα. Ήμουν στην 11 μέρα του κύκλου. Το χάπι ήταν το ellaone. Στις οδηγίες έλεγε πως η περίοδος θα έρθει κανονικά με μικρή απόκλιση. Ωστόσο ο φαρμακοποιός που μου το έδωσε  με άγχωσε ιδιαίτερα γιατί μου είπε πως μέσα σε 2 μέρες από τη λήψη πρέπει να μου έρθει αλλιώς υπάρχει κίνδυνος και πρέπει να πάω στο γιατρό. Διάβασα πολλά σήμερα στο διαδίκτυο γεγονός που με αναστάτωσε και με μπέρδεψε. Τελικά μέσα σε λίγες μέρες θα έχω αίμα ή περιοδο ή όχι? Αν έχω αίμα η επόμενη περίοδος πότε θα έρθει ? και αν όχι Η περίοδος θα μου έρθει κοντά στις αναμενόμενες πάνω κάτω μέρες? Υπάρχει κίνδυνος αν δεν έχω καθόλου αίμα αυτές τις μέρες  γιατί στο διαδίκτυο σε διάφορες σελίδες έλεγε πως πρέπει να έρθει αίμα ενώ στις οδηγίες δεν υπήρχε κάτι τέτοιο? Τι να περιμένω και τί όχι? Μέχρι σήμερα πάντως δεν είχα αίμα . Σας ευχαριστώ
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Το χάπι ,μπορεί να σου φέρει αίμα περιόδου λίγες ημέρες μετά τη λήψη του, μπορεί να σου αλλάξει την πρώτη περίοδο ή μπορεί να μην συμβεί κάτι από τα δύο και να έρθει κανονικά η επόμενη περίοδος, όποτε την περιμένεις.
Μην ανησυχείς λοιπόν.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Δευτέρα, 14 Μαΐου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.