user_mobilelogo
  1. faymetz
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 11 Ιουνίου 2012
Καλησπέρα. Είμαι 28 ετών. Πριν 1,5 χρόνο περίπου ένιωθα ένα βάρος χαμηλά στην κοιλιά, μια ενόχληση. Αρχικά πήγα στον παθολόγο μου και με έστειλε για έναν υπέρηχο κάτω κοιλίας (μήτρας, ωοθηκών, δουγλάσειου κτλ). Δεν έδειξε τίποτα ανησυχητικό. Επισκέφθηκα τη γυναικολόγο μου, με εξέτασε, κάναμε ενδοκολπικό υπερηχογράφημα, μαζί κάναμε και τεστ Παπ και όλα ήταν καλά. Ο κύκλος μου διαρκούσε 25-29 μέρες, που το σχολίασε ως μικροδιακυμάνσεις, με μικρή ροή (όλα τα χρόνια), αυτό μου είχε πει ότι είναι θέμα οργανισμού. Παράλληλα λόγω τριχοφυίας έκανα και κάτι ορμονικές εξετάσεις με πολύ καλά αποτελέσματα. Κατέληξε στο συμπέρασμα ότι πρόκειται για ενοχλήσεις του εντέρου. Είμαι πολύ αγχώδης γενικά στη ζωή μου. Το άφησα αφού το ψάξαμε από γυναικολογικής πλευράς. Οι ενοχλήσεις συνεχίζονταν, στα μέσα του κύκλου, πριν την περίοδο και κατά τη διάρκεια της περιόδου. Ξαναπήγα 6 μήνες μετά, τα ξαναείδαμε όλα. Ξανά ενδοκολπικό και εξέταση. Απολύτως τίποτα λέει. Όλα φυσιολογικότατα. Έκανα και την ετήσια εξέταση μου πάλι πριν λίγο καιρό και όλα φυσιολογικά. Αυτό το εξάμηνο ξεκίνησα αντισυλληπτικά (για λόγους αντισύλληψης), παίρνω laurina. Ακόμη όμως έχω αυτό το πρόβλημα. Ενόχληση έντονη χαμηλά στην κοιλιά, βάρος, σαν να έχω μία διαρκή κράμπα (όχι πόνο έντονο, κυρίως τράβηγμα) και αισθάνομαι σα να χτυπάει στη μέση μου και στην λεκάνη. Να έχουν αλλάξει απλά τα συμπτώματα της περιόδου μου? Να επηρρεάζει το έντερο? Την έχω κουράσει και τη γιατρό, αφού μου λέει έλα να σε δω να σου φύγει η ιδέα. Την ρώτησα για ενδομητριωση και μου λέει να σταματήσω να ανησυχώ...!!! Αγχώνομαι πολύ...
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίλη!
Αν τα ενοχληματα  σου  οφείλονταν στις  αλλαγες  που  οπωσδήποτε  συντελουνται   κατά την διαρκεια του φυσιολογικου κυκλου  κι εσύ  τις αισθανεσαι  κατά τυχη περισσότερο,  αυτές θα  έπρεπε  με   το αντισυλληπτικο να εξαφανιστουν,  ή έστω να  μειωθουν σημαντικά,  όσο καιρό το παιρνεις ..
Ο  νους μου πάει  φυσικά  σε εντερικά  ενοχλήματα  και  όλοι  οι γιατροί -  που δεν  βρίσκουν  τίποτε  παθολογικό - ποντάρουν  στην λεγόμενη  ΄΄σπαστική κολίτιδα΄΄   που βεβαια εχει  συμπτωματολογια  με ψυχογενή επισκίαση... 
Μια ιδέα  θα ήταν  - με την προϋπόθεση  των  φυσιολογικων  γυναικολογικων ευρημάτων -  να   το δεις και  με εναν  καλο γαστρεντερολογο...  
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (Σε σύνταξη.)
Εκάβης 1 4 όροφος Τηλ: (2310) 828594 Fax : Τ.Κ. 54621, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τρίτη, 12 Ιουνίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντησή σας. Ακριβώς τα ίδια μου λέει και η γιατρός μου και επειδή με ξέρει και καλά...και ξέρει πόσο αγχώδης είμαι εκεί το αποδίδει. Μου είπε να ξεκινήσω από το άγχος...μήπως και το καταπολεμήσω και μετά να παώ σε γαστρεντερολόγο! Πάντως από γυναικολογικής πλευράς το έχουμε εξαντλήσει το θέμα...! Τώρα για να είμαι ειλικρινής με πιάνει έντονα κατά καιρούς και κατά καιρούς λίγο ηρεμεί...οπότε κάτι τέτοιο θα είναι! Απλά όταν είναι σε έξαρση βάζω διάφορα με το μυαλό μου. Σας ευχαριστώ πολύ πάντως! Ήθελα μια δεύτερη γνώμη...! Να είστε καλά...! Καλό καλοκαίρι! :)
  1. Τετάρτη, 13 Ιουνίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (Σε σύνταξη.)
Εκάβης 1 4 όροφος Τηλ: (2310) 828594 Fax : Τ.Κ. 54621, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Πέμπτη, 14 Ιουνίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.