default_mobilelogo
    1. Επισκέπτης
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Σάββατο, 30 Ιουνίου 2012
    Καλημερα σας 
    Τα ξημερωματα της κυριακης(24/6) ειχαμε ενα ατυχημα με τον φιλο μου και εσπασε το προφυλακτικο ενω ειχε τελειωσει, εγω ημουν στην 20η-21η μερα (εχω σταθερο κυκλο 28 ημερων με +/- μια μερα αποκλιση). Μεσα σε μιση ωρα πηρα το χαπι ellaOne. Σημερα το πρωι καθως πηγα στην τουαλετα εντοπισα ενα κομματι απο το προφυλακτικο. Αρχικα θα ηθελα να ρωτησω αν υπαρχει κινδυνος εγκυμοσυνης και επισης αν θα υπαρξει καποιο προβλημα που ηταν αυτο το κομματακι τοσες μερες μεσα μου γιατι εχω αρχισει και ανησυχω αρκετα..
    Σας ευχαριστω εκ των προτερων για το χρονο σας..
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
     
    Αγαπητή Φίλη!
    Δεν θα υπαρξει κανενα προβλημα...
    Φιλικά
    Π.Ζ
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Σάββατο, 30 Ιουνίου 2012
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Σας ευχαριστω παρα πολυ!! 
    1. Σάββατο, 30 Ιουνίου 2012
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 2
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Π.Ζ
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Κυριακή, 01 Ιουλίου 2012
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 3
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Θα ήθελα να ρωτήσω επίσης αν θα πρέπει να ανησυχώ που δεν είχα αιμορραγία απ΄ το χάπι όπως συμβαίνει συνήθως σε πολλές γυναίκες. Έχουν περάσει 9 μέρες από τότε που το πήρα και σήμερα περίμενα την περίοδο μου κανονικά αν και γνωρίζω πως θα υπάρξει κάποια καθυστέρηση.
    Σας ευχαριστώ και πάλι 
    1. Τρίτη, 03 Ιουλίου 2012
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 4
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Δεν  εμφανιζεται παντα  αιμορροια...
    Η περιοδος λογικά θα έλθει με μικρή καθυστερηση..
    Π.Ζ
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Τρίτη, 03 Ιουλίου 2012
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 5


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.