default_mobilelogo
    1. giota_k
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Τετάρτη, 04 Ιουλίου 2012
    Καλησπέρα, τελευταία παρατηρώ κάποιες διαταραχές στην περίοδο μου που με ανησυχούν ιδιαίτερα κ θα επιθυμούσα την άμεση απόκριση σας. Λοιπόν αρχές Ιουνίου είχα κανονικά περίοδο κ γύρω στις 26 ξαναηρθε. Ωστόσο, ακόμη δεν έχει τελειώσει κ αυτή η διΆρκεια με ανησυχεί πολύ.. Πάνω που αρχίζει να ελαττώνεται, ξαναδυναμωνει η ροή κ δεν υπάρχουν σημάδια ότι έρχεται στο τέλος της.. Τι μπορεί να συμβαίνει?? Ελπίζω σε μια άμεση απάντηση σας καθώς το εν λόγω θέμα με ανησυχεί κ με προβληματίζει έντονα.. :-(
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή Φίλη!
    Παράταση της εμμηνορρυσίας  περα απο 10  ημέρες, ειναι  λόγος γυναικολογικης εξετασης, ιδιαίτερα   αν   δεν  εχει  γινει κατι τετοιο σχετικά  προσφατα..  Συνηθως προκειται  για  σπλ[η  διαταρσχη του  κυκλου,  που  σταματ΄σ  εντος  48  ωρων  μετά την εναρξη  θερααειας με  καποιο χαπι... Αν αφησει κανεις την  αιμόρροια  να παραταθει, τοτε  δεν   μπορει    πολλες φορές να  δρασει πλέον  η φαρμακευτικη  αγωγη..
    Παρε λοιπον πάραυτα   τον γιατρό  σου στο τηλέφωνο..
    Π.Ζ
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Παρασκευή, 06 Ιουλίου 2012
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Ευχαριστώ για την απάντηση σας.. Κ συγνωμη που θα επιμείνω, αλλά σε τι θα μπορούσε να οφείλεται αυτό γιατρέ? Το αίμα ωστόσο, συνεχίζει ακόμη.. Θα μπορούσατε να μου συστήσετε κάποιο ήπιο χάπι που θα μπορούσα να πάρω για την εν λόγω διαταραχη?
    1. Παρασκευή, 06 Ιουλίου 2012
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 2
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή  Φίλη!
    Πως  θα προσπελάσεις  το προβλημα προσπαθεησα  νατο εξηγησω. ..  Μην με  βαζεις  τωρα να κανω  ανάλυση  για το ΄΄τι  θα μπορούσε να ειναι΄΄  αυτό το  προβλημα... Δεν οδηγεί  πουθενα..
    Για το...  ελαφρο χαπι:   Δεν ειμαστε  εδω  για να δινουμε  από μακρυά  προτασεις φαρμακευτικης  θεραπειας..  Τοτε  θα ήμασταν  κυριολετικά...επικινδυνοι...
    Η  ιατρική ασκειται  ΄΄από κοντά΄΄... Δεν  ασκειται  τηλεφωνικά, ή μεσω διαδικτύου.. 
    Επομενως  γι  αυτά πας  στον γιατρό  σου...
    Φιλικα
    Π.Ζ
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Παρασκευή, 06 Ιουλίου 2012
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 3


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.