default_mobilelogo
    1. efion
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Πέμπτη, 05 Ιουλίου 2012
    Καλημέρα σας, θα ήθελα τη συμβουλή σας για το συμπλήρωμα για την εμμηνόπαυση EMIΝΟΧ. Το παίρνω 6 μήνες τώρα, ένα την ημέρα και με έχει βοηθήσει γενικά στα συμπτώματα και στις εξάψεις. Έχω παρατηρήσει αύξηση βάρους και πόνο στα γόνατα. Μπορεί να ευθύνεται αυτό? Για πόσο διάστημα μπορώ να το παίρνω? Ευχαριστώ
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητήξ Φίλη!
    Το EMINOX  δεν  ευθυνεται  σε καμια περιτπωση για τα νεα σου ενοχληματα.. 
    Κατά κανονα,  με  το συγκεκριμένο  φυτικό  παρασκεύασμα  βελτιωνονται   =  κι αυτό μονον ενα μικρο ποσοστό - μονον οι εξαψεις...
    Δεν δρα στην  π.χ.  σε  ξηρότητα  κολπου  και  αλλού, επειδή δεν  εχει  οιστρογονική δραση.. 
    Συνηθως - σε γυναικες  που  νοιώθουν   ότι  ΄΄τα πάνε με αυτό καλλίτερα΄΄ -  η  χρηση του περιορίζεται - το κανουν  οι γυναικες   από  μονες τους -   στους  4, το πολυ   στους  6  μηνες...(Αυτά. από την δική  μου εμπειρία)..
    Μπορεί    ομως λογικά να το χρησιμοποινησει κανείς και περισσότερο...Δεν μου εχει  τυχει , να  χρειτηκε περισσότερι  σε δικές μου  κυρίες, ειτε πειδή  τα  ενοχληαμτα δεν....περασαν, ειτε επειδή..περασαν..
    Φιλικά
    Π.Ζ
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Παρασκευή, 06 Ιουλίου 2012
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.