default_mobilelogo
    1. lidiapap
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Δευτέρα, 27 Αυγούστου 2012
    Γεια σας...σήμερα αγόρασα καινούρια συσκευασία αντισυλληπτικών αλλά την άφησα σε μέρος όπου χτυπούσε λίγο ο ήλιος..όταν έπιασα τη συσκευασία ήταν ζεστή σχετικά..υπάρχει περίπτωση να αλλοιώθηκαν τα χάπια και αυτό να επηρεάσει τη δράση τους; ευχαριστώ...
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή Φίλη!
    Οχι,  δεν θα  υπάρξει  πρόβλημα..
    Π.Ζ
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Δευτέρα, 27 Αυγούστου 2012
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.