user_mobilelogo
Dg_Popi , Lisaki 80 , Annoula.raf και 241 επισκέπτες
  1. elenakoutsou
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 13 Σεπτεμβρίου 2012
Παίρνω τα yasminelle εδώ και 3 χρόνια. Επειδή όμως έχω πρόβλημα στο στομάχι μου, πίνω τσάι σπαθόχορτου εδώ και λίγες μέρες. Διάβασα κάπου ότι μειώνεται η δράση των αντισυλληπτικών. Περίπου σε τι ποσοστό;
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίλη!
Δεν νομίζω να  υπάρχει καποια  ειδική   μελετη  για  την  επιδραση του  σπαθόχορτου στην αντισυλλητικη  δραση του  χαπιου.
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (Σε σύνταξη.)
Εκάβης 1 4 όροφος Τηλ: (2310) 828594 Fax : Τ.Κ. 54621, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Παρασκευή, 14 Σεπτεμβρίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.