user_mobilelogo
Mariaphhf και 127 επισκέπτες
  1. neraidoula85
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 19 Νοεμβρίου 2012
 
Καλησπερα σας,
ειμαι 28 ετων και εχω εδω και 15 μερες αιμορραγια.στις 9\10 αναγκαστηκα να παρω το χαπι της επομενης μερας.μετα απο περιπου μια βδομαντα μου ηρθε περιοδος και ξεκινησα τα αντισυλληπτικα 21\10.εχω κανει τισ απαραιτητες εξετασεις και τα ξεκινησα.στις 5\11 αρχισα να εχω μια ελαφρια αιμορραγια η οποια εγινε πιο εντονη οταν ηρθα σε επαφη με το αγορι μου.δεν ειχα πονους.μεχρι πριν λιγες μερες που ειχα τους πονους περιοδου.λογω συνεχης ροης δεν μπορω να καταλαβω ποτε αδιαθετησα και ακομα να σταματησει η ροη,δεν ειναι βεβαια μεγαλη.17\11 ξεκινησα νεο blister αντισυλληπτικων.ειναι φυσιολογικο ολο αυτο?
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Οπως   απαντησα και αλλού,   για  παρενέργεια  του  ΄΄χαπιου   μετά '' προκειται... Μιλησε  τηλεφωνικά με  τον γιατρό σου για  αυτά.. Ειτε  θα διακοψεις τωρα  το χαπι  και  θα συνιεσεις   με  ενα συσκευασία  σ  8 ημερες, ειτε  θα  τελελειώσεις αυτήν  που  εχεις, αν το αιμα  δεν ειναι  πολυ  και θα συνεχισεις  μετά  την αντίστοιχη διακοπή  το  επομενο  κουτί.
Π.Ζ
 
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
  1. Πέμπτη, 22 Νοεμβρίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.