user_mobilelogo
Catrin123 και 164 επισκέπτες
  1. lina l
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 09 Ιανουαρίου 2013
Καλησπέρα.. Είμαι 22 ετών και για δυο χρόνια και κάτι έπινα τα αντισυλλυπτικά gracial. Τα άρχισα καθώς λόγω υποθυροειδισμού είχα καθυστέρηση 4 μήνες. Πριν δυο μήνες τα σταμάτησα. ενώ τα είχα σταματήσει έκανα έρωτα με το αγόρι μου αλλά έσπασε το προφυλακτικό. Ευτυχώς το καταλάβαμε αμέσως και τραβήχτηκε πολύ πριν τελειώσει. Λόγω όμως μιας κατάστασης δεν κατάφερα να βγω από το σπίτι και να παρω το χάπι της επόμενης μέρας αν και μου είπαν πως δεν κινδυνεύω. η Επόμενη περίοδος μου μου ήρθε στην ώρα της (17 μέρες μετά την ερωτική ρπα΄ξη που δεν ήταν και σε γόνιμη μέρα) αλλά τώρα έχω 8 μέρες καθυστέρηση και φοβάμαι. 
Το θέμα είναι πως από την μέρα που περίμενα περίοδο με έχει διαλύσει μια ίωση. μίλησα με τον γιατρό μου αλλά δεν του είπα τιποτα για το τότε ατύχημα. μου είπε να παω να κάνω έναν υπέρηχο για να δω μήπως είναι καμία κύστη..
Υπάρχει πιθανότητα εγκυμοσύνης; Και μπορεί η ίωση και η διακοπή των αντισυλλυπτικών να μου έχει προκαλέσει καθυστέρηση;
Σας παρακαλώ απαντήστε μου γιατί έχω πανικοβληθεί. 
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Δεν είσαι έγκυος από την επαφή που αναφέρεις, μην  ανησυχείς.
Σωστά σου προτάθηκε να γίνει ενδοκολπικό υπερηχογράφημα, για να δούμε την αιτία της καθυστέρησης.
Ακόμα και η ίωση που αναφέρεις, μπορεί να προκαλέσει διαταραχές στον κύκλο της γυναίκας.
Φιλικά
Π.Κ.
 
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Σάββατο, 12 Ιανουαρίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.