user_mobilelogo
  1. ekaterini
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 09 Ιανουαρίου 2013
καλησπέρα σας!
Είμαι 48 χρόνω και αντιμετωπίζω προβλήματα με την κύστη μου. Τα προβλήματα αυτά βέβαια δεν είναι καινούρια. Ας προσπαθήσω λοιπόν να σας δώσω ένα σύντομο ιστορικό. Την πρώτη ουρολοίμωξη την είχα σε ηλικία 17 ετών. στη συνέχεια είχα κατά διατηματα ενοχλήματα τύπου ουρολοίμωξης, όμως δεν πήρα ποτέ φάρμακα, γιατί τα συπμτώματα υποχωρούσαν με τα μια-δυο μέρες με τη λήψη αρκετών υγρών. Το πρόβλημα έγινε έντονο κατά τη διάρκεια της πρώτης μου εγκυμοσύνης. Σχεδόν για οκτώ μήνες είχα ενοχλήσεις, όπως βάρος στην κύστη, συχνουρία και πόνο, όμως στα ούρα δεν φαινόταν τίποτε. Ούτε φάρμακα πήρα. τα συμπτώμτα υποχώρησαν μετά την φυσιολογική γέννα, όμως επανήλθαν μετά την δεύτερη γέννα με καισαρική. άλλωτε ήταν έντονα και άλλωτε ηπιότερα. Υπήρχαν βέβαια και διαστήματα που ήμουν καλά. Θυμάμαι κάποια φορά που ήμουν καλάκαι αναγκάστηκα να κρατήσω τα ούρα μου για αρκετή ώρα μετά είχα πάλι συμπτώματα για μεγάλο χρονικό διάστημα. Αρκετά χρόνια ήμουν σχεδόν ήσυχη. στο μεταξύ έκανα και τρίτο παιδί. Να πω ότι ποτέ δεν ημουν σιγουρη αν το πρόβλημα ήταν γυναικολογικό ή από την κύστη. έκανα ένα σωρό γυναικολογικές εξετάσεις, οι οποίες δεν έδιξαν τίποτε. Στο μεταξύ διαγνώστικα και με όσο κρον και παίρνω ASacol υπόθετα των 500 και είμαι καλά. εδώ και περίπου 3-4 χρόνια το πρόβλημα επανήλθε έντονο.Βέβια αυτή τη φορά μετά από  δύο ουρολοιμώξεις με θετική καλλιέργεια. Αφού και πάλι ο γυναικολόγος μου μου είπε ότι γυναικολογικά είμαι καλά απευθύνθκα σε ουρολόγο. Πήγα σε δημόδιο νοσοκομείο, επειδή εκεί μου σύστησαν κάποιον καλό (μένω σε επαρχιακη πόλη). Αυτός μου ΄κανε κυστεοσκόπηση και μίλησε για τριγωνίτιδα. Μου έδωσε UROVAXOM για έξι μήνες και μου είπε να ξαναπάω για κυστεοσκόπηση . Επειδή η εμπιρία μου από την πρώτη κυστεοσκόπηση ηοποία έγινε κάτω από άθλιες συνθήκες υγιεινής και χωρίς αναισθητικό ήταν πολύ άσχημη και επιδή μεν τα συμπτώματα δεν υποχώρησαν, ε΄γινα απλώς πιο ανεκτά, αποφάσισα να επισκεφτώ κάποιον άλλον ουρολόγο. Αυτός μουμίλησε για υπερδραστήρια κύστη και μου συνταγογράφησε ZYNΑDOL των 4 mg για 3 μήνες. Λίγες μέρες μετά την ένρξη της θεραπείας τα συμπτώματα υποχώρησαν  και αισθανόμουν καλά. Μόλις όμως σταμάτησατην θεραπεία μετά λίγε μέρες επανήλθαν. συνεχίσαμε τη θεραπεία για άλλους 3 μήνες και πάλι τα ίδια. Στο μεταξύ και άλλη πυρολοίμωξη. Συνεχίσαμε με θεραπεία ZYNADOL 8 mg. Ομως ξανάπαθα ουροοίμωξη και τότε αποφάσισα να επισκεφτώ και έναν καθηγητή ουρολογίας. Αυτός μίλησε για διάμεση κυστίτιδα και ουρηθρικό σύνδρομο, μου συνέστησε τα TOVIAZ 4mg μέρα-παρά μέρα και σε πιο δύσκολες καταστάσεις ATARAX 25mg. Επίσης μου συνέστησε εδρόλουτρα με βορικό οξύ. Τα εδρόλουτρα τα σταμάτησα γιατί κατά τη διάρκεια που τα έκανα διαγνώστηκα δυοφορές ε ουρολοίμωξη. Από τότε, δηλαδή εδώ και δυο χρόνια ελέγχω την κατάστα βασικά με τα TOVIAZ 4MG τα οποία παίρνω άλλοτε κάθε μέρα και αλλοτε μέρα παρά μέρα. Πρίν αποδυο μήνες άρχισα να έχω έντονες ενοχλήσεις με τσούξιμο και κάψιμο. στην αρχή πήγα στον γυανικολόγο. μου είπε ότι έχω κολπίτιδα, μου έγραψε φάρμακα, μετά και άλλα και στο ΄τελος μου ειπε ότι μπορεί τα συμπτώματα να προέρχονται από χαλάρωση του βλεννογόνου του κόλπου, κα΄τι που αντιμετωπίζεται χειρουργικά. Τότε σκέφτηκα να κάνω και μια καλλιέργεια ούρων, η οποία βγήκε θετική και πηρά αντιβίωση. Η θεραπεία τελείωσε, τώρα αισθάνομαι καλύτερα, όμως όπως και πριν τα συμπτώμτα δεν υποχωρούν τελέιως. μια φίλη μου είπε γαι ένα περιστατικό γνωστης της με παρόμοια συμπτώματα, η οποία τελικά είχε ελαφρά πρόπτωση μήταρας, η οποία πίεζε την κύστη και το πρόβλημάτης επιλύθηκε χειρουργικά. Ειναι δυνατόν να έχω κάτι παρόμοιο και ο γυναικολόγος να μην το αντιληφθεί;. Τα συμπτώματα που νιώθω ειναι βάρς χαμηλά στην πυελική χώρα, φούσκωμα, ελαφρύς εως πιο οξύς πόνος, σαν να έχω ένα ξένο σώμα που να με πιέζει, κάποις φορές τσούξιμο και αισθ'ανομαι την κ΄στη μου να ξαναγεμίζει απρόλο πυ πήγα τουαλέτα. Μπορώ όμως να κρατήσω τα ουρα, όμως θα έχω συνεχώα το αίσθημα ότι πρέπει να πάω στην τουαλέτα. Κα΄ποιε φορές το πρόβλημα γίνεται πολύ έντονο. Το ζεστό νερό  με ανακουφίζει. ¨οπως καταλαβαίνεται αυτή η κατ΄σαταση έχει μεγάλη επίπτωση στην ποιότητα ζωής μου. Φοβάμαι να ταξιδέψω,ακόμη καποιες φορές και να απομακρυνθώ ακόμη απότ οσπίτι, και έχω χάσει την ερωτική μου διάθεση. Μπορείτε σας παρακαλώ να μου δ΄ετε μια συμβουλή για το τι μπορώ να κάνω, γιατί έχω μπεδευτεί καιαπογοητευτεί. 
 
Ζητώ συγγνώμη, γιατί ξέρω ότι σας κούρασα, αλλά δεν ξέρω πια τι να κάνω.
Σας ευχαριστώ
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίλη!
Ειναι περίπου   αδύνατον  σε ενα  περιστατικό  τοσο  περιπεπλεγμένων περιπλοκων (εκφραση του μακαρίτη  Χαρίλαου Τρικούπη), να δοθει διαδικτυακά   λύση...
Για το  θεμα  της  τυχον   κυστεοκηλης: 
Μπορεί να  ειναι ανεπαισθητη,  οποτε βέβαια δεν  προξενεί  ενοχληματα,  μπορει  ομως  να ειναι  και σημαντική.  Σ΄αυτή την τελευταια  περιπτωση, δεν μπορεί,  ενας  γυναικολόγος μεσου βεληνεκους  θα το διαπίστωνε..
Μαλλον δεν  προκειται  λοιπον για γυναικολογικό  προβλημα  και  με  το ιστορικο αυτό, δεν διακινδυνευει  κανείς  μία  προσθιοπισθια πλαστική  κολπου -  μια  επεμβαση ρουτινας, με τις  οποιοες παραλλαγες της - φοβουμενος  ότι  τελικά δεν θ΄αποδωσει.
Εξ  'άλλου  οι θεραπειες  με αντιβιωσεις,  πολλες φορές με  αποτελεσμα  καλό,  έστω παροδικό, παραπεμπουν σε σε προβλημα  ουρολοιμωξεων,  που για  λογους  που  μεχρι τωρα δεν διαγνωστηκαν,  υποτροπιαζουν...
Επι πλέον,  λογω  της χρονιζουσας  καταστασης,  υπεισερχεται   σαν  αρνητικός παράγοντας  και  η ψυχογενής επισκίαση  των ενοχληματων...Ειδικά  συχνα  θα δουμε  το  πρόβλημα  οξυμένο  σε γυναικες  που  έφτασαν,  ή σε λιγο  φτάνουν στην  ηλικια  ορμονικων μεταβολων. (κλιμακτήριο)
Γνωριζω  τον  τυπο ασθενους  με το πρόβλημα,   όπου καθένας από εμας,  όταν του τελειωσουν οι...γνώσεις  των ΄΄ λατινικών΄΄ του,  προσπαθεί  συνήθως  ασυνείδητα,  να ξεφορτωθει τον  ΄΄μπελά΄΄ , σε  άλλη ειδικότητα.. Οι ασθενείς   παραπαίουν μεταξυ γυναικολόγων και ουρολογων,,, Περιστικά του ειδους, εχουν την ιδιοτητα  να μας προκαλούν  (σε   εμας  τους γιατρούς!) το  αισθημα της ανεπάρκειας...(Ωχ,   παλι η  κ. Τάδε  με τα ίδια!)..
Δεν  λεω, τα περιστατικά  που ειδα στην πορεία  μου ειναι  πολλά,  με παραλλαγές  στο   ιστορικο  τους,  οχι  ακριβώς  οπως  το δικό σου... Κάπως παρόμοιο   όμως,,
Συνηθως  μου ερχονται γυναικες  που εμφανίζουν την  της  ουρολοιμωξη   αμεσως  μετά την  σχεση κι αυτό  βεβαια  δεν προωθεί την σεξουαλικοτητα τους... Σε  καποια περιστατικά εχω  δει  απρόσμενη   και  μονιμη   αναστολή των ενοχλημάτων, με την  χρηση  ενος  μονον  χαπιου Νιτροφουραντινης  100 mg   την επομενη της σχεσης   καθως  και   την επομενη της ληξεως  της  εμμηνορρυσίας,  για διαρκειες θεραπείας  περαν  του  έτους...Βεβαια, δεν ειναι δική  μου επινόηση,  απο  κάποιον  δασκαλό  μου  το άκουσα  προ δεκαετι'ων!
Επειδή μας διαβαζει  πολυς  κοσμος (130.000  κλικ  το  μήνα εχουμε!):
Ειναι απαραίτητο  αυτό να  γινει με σύμφωνη γνώμη  ενος θεράποντος γιατρού,  που  γνωρίζει  καλά  το ιστορικό της γυναικαςΔεν το παίρνουμε σε  καμια  περιπτωση  ΄΄στο έτσι΄΄    από τον  πάγκο του  φαρμακείου..  Νιτροφουντιϊνη  ειναι  ενα ευρύτατα χρησιμοποιηθέν   σκεύασμα  στο παρελθον και στις  μερς μας,  αλλά  σε επιλεγμένα  άτομα   κάνει  αρκετές παρενεργειες.. Μία ματιά στο Google θα  πεισει...
Ας το  μιλησεις  παντως  σαν  μια  προταση  και με τον  δικό σου  και μετά θα δειτε .. Ισως  βοηθησει..
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
  1. Κυριακή, 13 Ιανουαρίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.