default_mobilelogo
    1. ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Δευτέρα, 21 Ιανουαρίου 2013
    ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΩ ΑΝΤΙΣΥΛΛΗΠΤΙΚΑ ΧΑΠΙΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΗΝΑ. ΑΡΧΙΣΑ ΜΕ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΟΥΤΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 18/1/13 ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ 21/1/13 ΕΚΑΝΑ ΕΜΕΤΟ ΣΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ 3 ΩΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΠΗΡΑ ΤΟ ΧΑΠΙ.ΠΟΛΥ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑ ΠΩΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΡΩ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΧΑΠΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΠΗΡΑ.ΘΑ ΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΙΚΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΩ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΠΙΘΑΝΗΣ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή φίλη.
    Για να είσαι απόλυτα καλυμένη, αντισυλληπτικά, για τις επόμενες επτά ημέρες, αν έχεις επαφή, θα χρησιμοποιείς προφυλακτικό, παράλληλα με τη λήψη του χαπιού.
    Μην  ανησυχείς.
    Φιλικά
    Π.Κ.
    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. Τετάρτη, 23 Ιανουαρίου 2013
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.