user_mobilelogo
admin , παπαρουνα , IOANNAGEN και 157 επισκέπτες
  1. mariaeleni95margialena
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Παρασκευή, 08 Φεβρουαρίου 2013
Γεια σας,
 
Εδώ και 6 μήνες παίρνω αντισυλληπτικά χάπια.Είμαι 17 ετών και σε λίγους μήνες θα κάνω εξετάσεις αίματος(ορμονικές και γενικές).Επειδή όμως η μητέρα μου το αγνωεί δεν θέλω να καταλάβει κάτι.Τα έχω πάρει με συνταγή γιατρού.Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι πόσο καιρό νωρίτερα θα πρέπει να σταματήσω τη χρήση τους ώστε να μην δείξουν κάτι οι ορμονικές;
 
       
                                                                                                                                                      Σας ευχαριστώ, 
                                                                                                                                                   
                                                                                                                                                               Μαρία-Ελένη
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή μικρη Φιλη!
Δεν ξερουμε  τι ειδους εξετασεις  σου έγραψαν..
Οι   περισσότερες εξετασεις  καλο ειναι  να γινουν καπου  απο την 3-5η ημερα της  περιοδου , οχι  ομως  αυτής  που θα  ελθει  αμεσως, σε   λιγες μερες  μετά την διακοπή,  αλλά  στην 3-5η μερα  της  αλλης  περιοδου,  που θα φανει χωρις  χαπι..  Μονον ετσι θα προκυψει χρησιμο αποτελεσμα...
Μπορει να γινει και τωρα, αμέσως ,μετα την διακοπη του αντισυλληπτικου,   αλλα  - ειδικα,  αν πριν το χαπι ειχες    καθυστερησεις -  μπορει  να  δειξει  καλο αποτελεσμα,  χωρις   ισως να ειναι,,
Κατά τα άλλα:  ελπίζω   να  μην πηρες   το αντισυλληπτικο χσπι   από τον παγκο φαρμακειου, χωρις να σε   δει  και χωρις να  το συνταγογραφησει γιατρός... Ειναι   απαραιτητο για την διαδικασια  αυτή, να σου εχουν παρει  ενα   σωστό  οικογενειακό και προσωπικο ιστορικο...
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
  1. Κυριακή, 10 Φεβρουαρίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Σας ευχαριστώ!'Ησασταν πολύ κατατοπιστικός.Όσον αφορά τα χάπια,όχι,δεν τα πήρα μόνη μου.Επισκέφτηκα γυναικολόγο.Η μητέρα μου απλώς το αγνοεί.Πιστεύω παρ'όλα αυτά ότι δεν έκανα κάτι κακό γιατί κι εμείς οι κοπέλες με αυστηρούς γονείς έχουμε δικαίωμα στην αντισύλληψη κι εγώ είμαι ένα υπεύθυνο άτομο που γνωρίζει τους κινδύνους και προστατεύεται!
  1. Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίλη!
Αν  το ΄΄αυτοπροστατευεται΄΄   αφορά    μονον την εγκυμοσύνη, σωστά τα  λες..
Το χάπι σε προστατεύει  απολυτα  απ΄ αυτό..
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
  1. Τετάρτη, 13 Φεβρουαρίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.