user_mobilelogo
  1. mariaeleni95margialena
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2013
Γεια σας!
Σας ξαναέστειλα πριν λίγες μέρες για άλλο θέμα..Τώρα θέλω να ρωτήσω κάτι καινούργιο..Σήμερα πέρασαν οι 7 μέρες διακοπής και έπρεπε να πάρω το 1ο χάπι από το νέο κουτί.Επειδή όμως αύριο θα αγοράσω χάπια,γίνεται να πάρω αύριο το πρώτο,δηλαδή μια μέρα αργότερα?Περιμένω να μου απαντήσετε και με τα θα δω τι θα κάνω.Αν γίνεται να το πάρω,μειώνεται η αντισύλληψη κ για πόσο?
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Η ερωτηση...΄΄σίτεψε΄΄ πολυ μετα τοσες μερες.. !
Επειδή μας διαβαζουν  πολλέ επισκεπτριες..
Η σελιδα  δεν  μπορει  να δωσει ακαριαίες απαντησεις..Οι γιατροι απαντουν  οταν εχουν χορνο, κατα δυναμιν με σειρά   προτεραιοτητας,,
Για   κατι τοσο  άμεσο θα παιρνετε   τον γιατρο σας  στο τηλεφωνο..
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
  1. Παρασκευή, 22 Φεβρουαρίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.