user_mobilelogo
evapan , ΧΡΥΣΙΑΝΑ και 184 επισκέπτες
  1. mariaeleni95margialena
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2013
Γεια σας!
Σας ξαναέστειλα πριν λίγες μέρες για άλλο θέμα..Τώρα θέλω να ρωτήσω κάτι καινούργιο..Σήμερα πέρασαν οι 7 μέρες διακοπής και έπρεπε να πάρω το 1ο χάπι από το νέο κουτί.Επειδή όμως αύριο θα αγοράσω χάπια,γίνεται να πάρω αύριο το πρώτο,δηλαδή μια μέρα αργότερα?Περιμένω να μου απαντήσετε και με τα θα δω τι θα κάνω.Αν γίνεται να το πάρω,μειώνεται η αντισύλληψη κ για πόσο?
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Η ερωτηση...΄΄σίτεψε΄΄ πολυ μετα τοσες μερες.. !
Επειδή μας διαβαζουν  πολλέ επισκεπτριες..
Η σελιδα  δεν  μπορει  να δωσει ακαριαίες απαντησεις..Οι γιατροι απαντουν  οταν εχουν χορνο, κατα δυναμιν με σειρά   προτεραιοτητας,,
Για   κατι τοσο  άμεσο θα παιρνετε   τον γιατρο σας  στο τηλεφωνο..
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (Σε σύνταξη.)
Εκάβης 1 4 όροφος Τηλ: (2310) 828594 Fax : Τ.Κ. 54621, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Παρασκευή, 22 Φεβρουαρίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.