user_mobilelogo
  1. konstdlv
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 21 Φεβρουαρίου 2013
Καλησπέρα, συγχαρητηρια για το site σας. Ακολουθώ αντισυλληπτική αγωγή yasminelle ενα χρονο περίπου με μονη διακοπή κατα το μηνα Οκτώβριο, μετά συνέχισα κανονικά. Αυτό το μήνα τέλειωσαν Τετάρτη 20/2 αδιαθετησα κανονικά Σάββατο 16/2 κι ενώ μέχρι και σήμερα είχα απλώς ακαθαρσίες στα τελειώματα της περιοδου από το μεσημέρι που ξαναξεκίνησα το χάπι έχω πάλι αίμα, όχι πολύ μα κατακόκκινο ζωντανό και στο σερβιετακι και οταν παω τουαλέτα. Εχω ανησυχήσει τι μπορεί να συμβαίνει, τι να κάνω; Ευχαριστω..
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Μηπως  ξεχασες καποιο χαπι; 
Μπορει επισης  καποιο  να μην απορροφηθηκε  τοσο καλα  για  διαφορους λογους..
Συνηθως  μια τετοια   αιμορροια υποχωρει  σε  4-5   μερες  από  μονη της...
Αν συνεχιζει ,  θα  το δει  ενας  γυναικολογος από κοντα΄..
Δεν το βλεπω  ότι θα   σου  δημηιουργησιε προβλημα //
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
  1. Κυριακή, 03 Μαρτίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.