user_mobilelogo
Lilo1 , Konna30 και 198 επισκέπτες
  1. Ελβίρα1
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 25 Φεβρουαρίου 2013
Καλησπέρα σας! Είμαι 23 ετών και χρησιμοποιώ από το Νοέμβριο ως τώρα τα yasminelle ως μέθοδο αντισύλληψης. Την τελευταία φορά, όταν έπρεπε να έχω εβδομάδα διακοπής συνέχισα με 2η ταινία χαπιών (ασχολούμαι με τον αθλητισμό). Αυτή η δέυτερη ταινία τελείωσε την Παρασκευή 22/2. Συνήθως μετά το τελευταίο χάπι μεσολαβούσε μία μέρα κ την επόμενη αδιαθετούσα. (πχ εφόσον τα χάπια τελείωσαν Παρασκευή, αδιαθετούσα Κυριακή). Χθες όμως, δεν αδιαθέτησα όπως θα έπρεπε παρ'όλο που νιώθω πολύ μικρές ενοχλήσεις περιόδου. Με το σύντροφό μου είχαμε κανονικά σεξουαλικές επαφές.
 
Υπάρχει πιθανότητα εγκυμοσύνης ενώ είμαι πάντα συνεπής με τη λήψη των χαπιών?
Επίσης, πόσες μέρες μετά τη λήψη του τελευταίου χαπιού της συσκευασίας εμφανίζεται η περίοδος? είναι πιθανό να μην εμφανιστεί καθόλου στην εβδομάδα διακοπής και να εμφανιστεί όταν έχει αρχίσει νέα ταινία χαπιών?
Ευχαριστώ προκαταβολικά!
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Θέμα σύλληψης, από την περιγραφή σου, δεν υπάρχει.
Μετά την εβδομάδα διακοπής, θα ξεκινήσεις κανονικά την επόμενη συσκευασία και αν δεν έρθει η περίοδος και μετά το τέλος του επόμενου κουτιού, να ενημερώσεις το γιατρό σου.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τρίτη, 26 Φεβρουαρίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.