user_mobilelogo
papad6761 και 327 επισκέπτες
  1. Γεροντοπουλου
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Παρασκευή, 21 Ιουνίου 2013
Kαλησπερα...τους τελευταιους μηνες αντιμετωπιζω ενα προβλημα μετα απο ενα λαπαροσκοπικο χειρουργειο αφαιρεσης ενδοτοιχωματικου ινομυωματος προ 4 μηνων ξεκινησα να εχω πονο στον αριστερο μηρο εσωτερικα και ψηλακαθως καθως και οταν συμβαινει αυτο πρηζονται οι βουβωνικη λεμφαδενες στην ιδια πλευρα ενω παρατηρω  κ πονο χαμηλα στην κοιλια κυριως αριστερα αλλα κ μια ευαισθησια χαμηλα γενικοτερα!Θελω να πω οτι υπαρχουν διαστηματα που ο πονος υποχωρει ειτε μονος ειτε με ενα απλο αντιφλεγμωνοδες αλλα μετα απο καποιο διαστημα εμφανιζεται!Πραγματικα δεν παει πουθενα το μυαλο μου για το τι μπορεις να σημαινει ο πονος στον μηρο κ δε ξερω αν οντως ειναι κ γυναικολογικο θεμα αλλα με προβληματιζει το γεγονος πτι ξεινησε μετα την επεμβαση!Ευχαριστω για τον χρονο σας εκ των προτερων...
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίλη!
Ναι ,  η εκπυρήνιση  ενός  ή και περισσοτερων  ινομυωματων,  δεν  προξενεί  πονους  οπως τους περιγραφεις.. Αν ωστοσο  πιστευεις  ότι υπάρχει χρονική συναρτηση,  μπορει  να διευκρινιστει  με μια γυναικολογικη εξεταση  και  ενα  διακολπικο  υπερηχογραφημα,  οτι  πραγματι  το ενοχλημα δεν εχει σχεση με το γυναικολογικό...
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Δευτέρα, 24 Ιουνίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.