default_mobilelogo
    1. gianna30
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Τετάρτη, 28 Αυγούστου 2013
    Καλησπέρα γιατρέ
    θελω να ρωτησω κατι που αφορά κοντινό μου προσωπο.
     Πριν ενα χρονο εγινε διαγνωση καρκινου του πνευμονα με μεταστάσεις. απο τοτε ξεκινησε θεραπεία με ενα χαπι το iressa (αντιφλεγμονοδη και πολλα παυσιπονα). Σε μια τελευταια αξονικη υπηρχε σαν ευρημα κυστη στις ωοθηκες τις ταξης των 4 εκατοστων. Ο γιατρος που την παρακολουθουσε τις ειπε οτι μαλλον δεν ειναι τιποτα. Το προβλημα ειναι οτι εδω και 2 μηνες περιπου δεν εχει περιοδο.
    Θελω να ρωτησω ειναι καποια παρενεργεια του χαπιου για τον καρκινο ? Με τις κυστες εκτος απο  παρακολουθηση μεσω τις αξονικης πρεπει να κανει κατι αλλο? Υπαρχει πιθανοτητα η διακοπη περιοδου να οφειλετε στις κυστες ? 
    Ευχαριστω και περιμενω για την απαντηση σας.
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Η γυναικα  μπορει  να   εχει καθυστερηση,  ειτε λογω της  θεραπειας,  ειτε και λογω της ιδιας της  νοσου..  Ειναι δυσκολα να πει κανεις  χωρις εξτασεις , τι φταιει,  Εν  οψει  του προβληματος   που αντιμετωπίζει,  αυτό  δεν αποτελει θέμα  προς άμεση  επιλυση....
    Φιλικά
    Π.Ζ
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Πέμπτη, 12 Σεπτεμβρίου 2013
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.