user_mobilelogo
admin , Κοφινάκος Παναγιώτης , Βαλια και 585 επισκέπτες
  1. dim21
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 21 Αυγούστου 2013
καλησπερα Γιατρε εχω ενα πολυ σοβαρο θεμα και θα χρειαζομουν την συμβουλη σας διοτι ειμαι αρκετα αγχωμενη. Μετα την επαφη υπηρχε καποιο θεμα και ελαβα το χαπι την επομενης ημερας. η επαφη εγινε πριν την ημερα της ωορηξιας, δηλαδη κατα τις γονιμες ημερες μου. 4Ημερες μετα την ληψη του χαπιου της επομενης ημερας, παρατηρησα καποια καφε υγρα και αργοτερα κυλιδες αιματος καθως επισης και πονους κατω χαμηλα στην κοιλια. Ειναι φυσιολογικο εξαιτιας της ληψης του χαπιου ή υπαρχει ανησυχια για συλληψη;;; Σας παρακαλω να μου απαντησετε αμεσα. Ευχαριστω!!!
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Το χάπι σε καλύπτει, για την συγκεκριμένη επαφή, μην ανησυχείς.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Πέμπτη, 22 Αυγούστου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Γιατρε μου, ομως τα καφε υγρα τι ηταν; γιατι εμφανιστηκαν; Εκτος αυτου, πλεον τα καφε υγρα εχουν μετατραπει σε αιμα! Γιατι εγινε αυτο; Υπαρχει λογος ανησυχιας;; Ευχαριστω και παλι.
  1. Πέμπτη, 22 Αυγούστου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Όπως θα διαβάσεις και στο έντυπο οδηγιών του χαπιού, το αίμα είναι συνέπεια της λήψης του χαπιού.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Παρασκευή, 23 Αυγούστου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Γιατρέ καλησπέρα!Σας είχα στείλει περίπου πριν ένα μήνα για τη λήψη του χαπιού της επόμενης μέρας.Όπως σας είχα πει 4 μέρες μετά την λήψη του χαπιού είχα αίμα (σαν αυτό της περιόδου ) για 4-5 μέρες.Ο κύκλος μου πριν την λήψη του χαπιού ήταν σταθερός στις 32 μέρες..Τον προηγόυμενο μήνα μου είχε έρθει περίοδος 7/8 .Το χάπι το πήρα στις 17/8 και το αίμα μετά την λήψη του μου ήρθε στις 21.Σήμερα 18/9 δεν μου έχει έρθει ακόμη περίοδος και ανησυχώ πολύ.Έχω περίπου 10 μέρες καθυστέρηση.Το στήθος μου παρ'όλα αυτα εδώ και μέρες έχει πρηστεί,όπως και η κοιλιά μου λίγο και έχω αρκετή όρεξη για φαγητό (συμπτώματα που έχω κάθε φορά πριν την περίοδο).Όμως παρ'ολα αυτά δεν μου έρχεται..Να σημειώσω ότι πριν λίγες μέρες έχασα έναν δικό μου ανθρωπο και επηρεάστηκα πάρα πολυ ψυχολογικά.
Τί μπορεί να μου συμβαίνει?Η καθυστέρηση οφείλεται στην λήψη του χαπιού και στην άσχημη ψυχολογία μου η υπάρχει περίπτωση εγκυμοσύνης?Φοβαμαι πολύ να κάνω τεστ κυήσεως.
  1. Τετάρτη, 18 Σεπτεμβρίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 4
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
* Ξέχασα επιπλέον να αναφέρω πάνω πως τις τελευταίες μέρες είμαι αρκετά υγρή (άλλοτε άσπρα υγρά παχύρευστα και άλλοτε διάφανα.)
Θα περιμένω με ανυπομονησία την απάντησή σας!
Ευχαριστω εκ των προτέρων!
  1. Τετάρτη, 18 Σεπτεμβρίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 5
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Αν μέχρι το Σαββατοκύριακο δεν έρθει περίοδος, ενημέρωσε το γιατρό σου ή κάνε ένα τεστ κυήσεως, για να είσαι ήρεμη.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 6


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.