user_mobilelogo
  1. κωνσταντινος
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Σάββατο, 14 Σεπτεμβρίου 2013
γεια σας
η κοπελα μου την 12η μερα του κυκλου της πηρε το χαπι της επομενης μερας και
4 μερες αργοτερα ειχε αιμα.
αυτο σημαινει πως της ηρθε περιοδος ή ειναι μια παρενεργεια του χαπιου? 
δηλαδη τωρα θα πρεπει να υπολογιζει σαν αρχη του κυκλου της την τεταρτη ημερα μετα την ληψη του χαπιου ή οχι?  
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητέ φίλε.
Το αίμα, είναι συνέπεια της λήψης του χαπιού.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
δηλαδη τωρα ποτε πρεπει να περιμενει ξανα περιοδο? 28 μερες μετα την τελευταια της κανονικη περιοδο ή 28 μερες μετα την συνεπεια του χαπιου?
ευχαριστω για τις πληροφοριες σας. 
[hr]
[Κοφινάκος Παναγιώτης 16-09-2013 17:00:35]:

Αγαπητέ φίλε.
Το αίμα, είναι συνέπεια της λήψης του χαπιού.
Φιλικά
Π.Κ.
  1. Τετάρτη, 18 Σεπτεμβρίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητέ φίλε.
Είναι θέμα οργανισμού, δε μπορούν να γίνουν προβλέψεις.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.