user_mobilelogo
eugenia079 , Julieta και 288 επισκέπτες
  1. mariposa1991
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2013
Έχω περιπου ενα μηνα που σταματησα τα αντισυλληπτικα λογω παρενεργειων αλλα η περιοδος δεν ερχεται. ελευθερη επαφη δεν ειχα, η τελευταια περιοδος ήταν 2/10.. τι συμβαινει;
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίλη! Πολλοι γιατροι  χορηγουν  αντισυλληπτικα  σε  γυναικες  με  μικρες  και   μεγαλυτερες καθυστερησεις,,  Αν ανηκεις σ΄αυτή την ομαδα,  τοτε  αυτο ειναι  αναμενόμενο.. Αν  όμως  ειχες  πριν την  ληψη  των αντισυλληπτικών  κανονικους  κυκλους, τοτε ειναι σκοπιμο  να σε  δει  ο γυναικολογος σου.. Φιλικά Π.Ζ

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (Σε σύνταξη.)
Εκάβης 1 4 όροφος Τηλ: (2310) 828594 Fax : Τ.Κ. 54621, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.