user_mobilelogo
  1. 789
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 03 Δεκεμβρίου 2013
Καλησπέρα σας, Τους τελευταίους 4 μήνες έχω παρατηρήσει ότι κάποιες μέρες μέσα στο μήνα έχω κίτρινα κολπικά υγρά. Δεν υπάρχει κάποια αλλαγή στην οσμή και τη σύστασή τους και δεν έχω τσούξιμο. Παίρνω αντισυλληπτικά (Yasminelle) για πάνω από ένα χρόνο και τους τελευταίους μήνες έχω παρατηρήσει και κάποιες αλλαγές στην περίοδο (λιγότερο αίμα, καφέ χρώμα). Παίρνω επίσης πολυβιταμίνες τους τελευταίους μήνες (δεν ξέρω αν μπορει να σχετίζεται). Πιστεύετε ότι είναι κάτι φυσιολογικό ή θα πρέπει να το κοιτάξω?   Ευχαριστώ εκ των προτέρων.  

Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Σε απουσία συμπτωμάτων, δεν αξιολογούνται τα υγρά που αναφέρεις. Θα προγραμματίσεις την επίσκεψή σου για τον ετήσιο έλεγχο με γυναικολογική εξέταση, τεστ παπ και υπέρηχο, τίποτε άλλο. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 04 Δεκεμβρίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.