user_mobilelogo
Κοφινάκος Παναγιώτης , Lilian και 517 επισκέπτες
  1. Elpiniki_92
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 28 Νοεμβρίου 2013
Καλησπερα σας και παλι και σας ευχαριστω παρα πολυ για ολες σας τις συμβουλες μεχρι τωρα. Περνω το gynofen τους τελευταιους 2 μηνες και στουσ 2 κυκλους που εχω το αιμα περισοτερο βλεννα με αιμα ειναι παρα αιμα . ( οπως ειχα πριν παρω τα χαπια) . Τα ιδια χαπια τα πηρα και πριν ενα ετος και ειχα πιο κανονικη περιοδο. Δεν συγκρινοταν βεβαια με την πολυ αυξημενη ροη που ειχα τους 3 μηνες που τα διεκοψα. Εχει να κανει αυτο με καποια επιδεινωση των ορμονικων μου? Μηπως ο οργανισμος μου δεν ειναι τοσο δεκτικοςπια στα χαπια και το προβλημα μου (ΣΠΩ) χειροτερεψει? Σας ευχαριστω πολΥ!
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Θα κάνεις ένα ενδοκολπικό υπερηχογράφημα, κάπου στη μέση του κύκλου σου και θα πάρεις οδηγίες από το γιατρό σου. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.