default_mobilelogo
    1. Πιριπιρι
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Τρίτη, 24 Δεκεμβρίου 2013
    Γεια σας, παίρνω αντισυλληπτικά χάπια (yasminelle) και μόλις συνειδητοποίησα ότι θα μου έρθει περίοδος τη βδομάδα των διακοπών μου. Γνωρίζω πως μπορώ να παραλείψω το διάστημα των 7 ημερών χωρίς χάπια ώστε να καθυστερήσω την περίοδο μου ένα μήνα αλλά υπάρχει κάποιος τρόπος για να μου έρθει νωρίτερα κ αν ναι, θα μειωθεί και η αντισυλληπτική τους προστασία; 
     

    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Μπορεις  να  διακοψεις  τα χαπια  νωριτερα ,  ωστε  η  ΄΄περιοδος ΄΄   να  ελθει πριν τις διακοπες σου,,  και  να  συνεχισεις με το χαπι  με  νεα  συσκευασια,   1 εβδομάδα  μετά  την διακοπή...  Η περιοδος  που θα  εμφανιστει μετά  την ''προωρη΄΄ διακοπή της συσκευασίας,  μπορει να  ειναι καπως  υποτονικότερη.. Βεβαια, το  χαπι πρέπει να ειναι μονοφασικό.  Δηλ.  πρέπει ολα   χαπια να  εχουν  την ιδια περιεκτικότητα... Η αντισυλληψη  δεν   θα   επηρεαστεί. Περ΄ απ΄ ολ΄αυτά, θα έλεγα  μηπως  η συνεχιση της  αγωγής και στην εβδομαδα διακοπης, ειναι  ευκολωτερη   λυση.. Θα δεις.. Φιλικά Π.Ζ

    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Πέμπτη, 26 Δεκεμβρίου 2013
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.