user_mobilelogo
  1. harath
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 26 Δεκεμβρίου 2013
ΓΙΑΤΡΕ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.ΕΧΩ ΜΙΑ ΚΥΗΣΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΕΚΑ ΜΕΡΕΣ ΠΙΣΩ.ΛΟΓΩ ΜΙΑΣ ΠΑΛΙΝΔΡΟΜΗΣ ΚΥΗΣΗΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑ ΜΕ ΑΠΟΒΟΛΗ ΠΡΙΝ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ ΕΝΑ MEDROL ΤΩΝ 4mg ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ.ΤΟ ΜΩΡΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΝΩ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΡΤΙΖΟΝΗ.ΜΗΠΩΣ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΟ;ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Aγαπητη Φίλη! Οχι,  δεν  περιμενουμε να υπάρξουν. σ΄ αυτή την φαση  - προβληματα από  το εμβρυο.. Π.Ζ

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
  1. Παρασκευή, 27 Δεκεμβρίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.