user_mobilelogo
  1. elenakiii
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Σάββατο, 11 Ιανουαρίου 2014
Καλησπέρα! θα ήθελα να ρωτήσω το εξής:
Είμαι 27 χρονών και παίρνω αντιβίωση για ακμή (1 χάπι vibramycin την ημέρα) και κάθε βράδυ βάζω στο πρόσωπο κρέμα adaferin. Η θεραπεία μου έχει τρίμηνη διάρκεια και θα τελείωσει περί τα τέλη Μαρτίου. Να κάνω προσπάθειες για εγκυμοσύνη ή να περιμένω να τελείωσει η αγωγή μου? Και αν πρέπει να περιμένω να τελειώσει (λογικό νομίζω!!) μετά από πόσο καιρό να ξεκινήσω προσπάθεια?
Ευχαριστώ!
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Αφού τελειώσεις την αγωγή, θα περιμένεις την επόμενη περίοδο, για να ξεκινήσεις προσπάθειες. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Δευτέρα, 13 Ιανουαρίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.