user_mobilelogo
Catrin123 , Elle22 και 118 επισκέπτες
  1. aleksia
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 15 Ιανουαρίου 2014
 
είχα σεξουαλική επαφή χωρίς προφύλαξη την κυριακή 12/1,εντός 30 ωρών πήρα το χάπι της επομενης μέρας  (τελευταία περίοδος 5/1 με 11/1 ,διάρκεια κύκλου 29 μέρες συνεπώς οι γόνιμες μέρες είναι 15/1 με 20/1).την επομενη μέρα  μετά τη λήψη του χαπιού είχα λίγο αίμα και σήμερα που είναι η δεύτερη μέρα συνεχίζω η έχω ελάχιστο αίμα(μονο όταν σκουπίζομαι) και λίγους πόνους κάτω από την κοιλια!αυτό είναι φυσιολογική παρενέργεια του χαπιού? ποσες μέρες κρατάνε οι "παρενεργεις" ?πιστεύω δεν υπάρχει περίπτωση εγκυμοσύνης ?
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητπη   Φίλη! Ναι,   πιθανοτατα  από το  χαπι  προερχεται... Προξενει συχνά  μλια ΄΄αιμορροια εξ ανακοπής΄΄  9ετσι  το  ονομαζουμε )  κι εμποδιζεται  η συλληψη.. Μπορει βεβαια  να  εχεις και καποιοα μικροανωμαλια και στον επομενιο  κυκλιο (να ελθει δηλ λιγο ενωριτερα,  ή και λιγα αργοτερα!) Φιλικά Π.Ζ

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
  1. Κυριακή, 19 Ιανουαρίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.