default_mobilelogo
    1. Stefanaki1992
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Τρίτη, 28 Ιανουαρίου 2014
    Γεια σας. Εδώ και περίπου ενάμιση χρόνο παίρνω τα gyrofen και τα Androcur και οι κύστες μου έχουν φύγει. Οταν τα σταματήσω πρέπει να πάρω άλλα χάπια ή είναι εντάξει να τα σταματήσω όποτε θέλω;
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή φίλη. Μόλις τελειώσει η συσκευασία, θα σταματήσεις τα χάπια, τουλάχιστον για 2-3 μήνες, να αποτοξινωθεί ο οργανισμός. Ανάλογα με την πορεία των συμπτωμάτων, χωρίς τη λήψη των χαπιών, θα μιλήσεις με το γιατρό σου, για την επόμενη κίνηση. Φιλικά Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. Τετάρτη, 29 Ιανουαρίου 2014
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Όταν τα σταματήσω χρείαζεται να πάρω άλλα χάπια ή όχι;
    1. Τετάρτη, 29 Ιανουαρίου 2014
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 2
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Όχι...

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. Πέμπτη, 30 Ιανουαρίου 2014
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 3
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Και η επόμενη περίοδος θα έρθει κανονικά;
    1. Τρίτη, 18 Φεβρουαρίου 2014
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 4
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Ο κύκλος σου θα επανέλθει, σιγά σιγά, στην συχνότητα που είχε πριν ξεκινήσεις τα χάπια. Φιλικά Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. Τετάρτη, 19 Φεβρουαρίου 2014
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 5
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    έχω σταματήσει τα χάπια εδώ και ενάμιση μήνα και δεν μου έχει έρθει ακόμα περίοδος. Είναι φυσιολογικό;
    1. Παρασκευή, 28 Μαρτίου 2014
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 6
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή φίλη. Αν είχες καθυστερήσεις και πριν τα χάπια, θα τις έχεις και τώρα. Ενημέρωσε το γιατρό σου, κάνε ένα ενδοκολπικό υπερηχογράφημα και θα πάρεις τις κατάλληλες οδηγίες. Φιλικά Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. Παρασκευή, 28 Μαρτίου 2014
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 7


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.