user_mobilelogo
  1. gingerpop
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Κυριακή, 27 Απριλίου 2014
Καλησπέρα,
 
Χρησιμοποιώ τα αντισυλληπτικά χάπια yasminelle εδώ και 2 μήνες.
Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν τα χάπια aerius, τα οποία πρέπει να ξεκινήσω λόγω κάποιας δερματικής αλλεργίας άμεσα και για χρονικό διάστημα 4 μηνών, θα επηρεάσουν την δράση των αντισυλληπτικών?
 
Ευχαριστώ.
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Δεν επηρεάζουν τη δράση των αντισυλληπτικών, μην ανησυχείς. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Δευτέρα, 28 Απριλίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.