user_mobilelogo
Marw και 318 επισκέπτες
  1. joanna_gr88
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 01 Μαΐου 2014
καλησπερα. ονομαζομαι Ιωαννα και ειμαι 26 ετων, περνω αντισυλληπτικα yasmin εδω και 5 μηνες για αντισυλληψη και μονο. σημερα βρισκομαι στην 4η μερα διακοπης και η αιμοραγια ακομα να μου ερθει. παντα μου ερχοταν στην 3η μερα αντε το πολυ την 4η αλλα ακομα να φανει. περιπτωση εγκυμοσυνης την αποκλειω γιατι δεν ειχα αυτο το μηνα επαφες. τι μπορει να συμβαινει; υπαρχει περιπτωση να μην φανει; με ανυσηχει αυτο το γεγονος. τα επερνα ολα στην ωρα τους, το μονο που ειχα ηταν μια μικρη μικρη διαρροια. τιποτα αλλο. ισως να ειναι καποια παρενεργεια απο τα χαπια;; Σας ευχαριστω
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Τιποτε  δεν συμβαίνει,, Στο μεταξυ θα εμφανίστηκε  η περιοδος  σου  και  ολα είναι εν ταξει.. Φιλικά Π.Ζ

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
  1. Τρίτη, 06 Μαΐου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.