user_mobilelogo
Stellina και 247 επισκέπτες
  1. anna_maria
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 29 Μαΐου 2014
Γιατρέ καλησπέρα. Είμαι 23 ετών και παίρνω αντισυλληπτικά. Βρίσκομαι στην εβδομάδα διακοπής και συγκεκριμένα στη 4η ημέρα αλλά η περίοδος ακόμα να μου εμφανιστεί. Να σημειώσω πως τα παίρνω εδώ και 6 μήνες και πάντα η περίοδος ήταν πολύ τυπική, την 4η ημέρα ακριβώς μου ερχόταν. Υπάρχει περίπτωση να μην έρθει; Αυτός είναι ο μεγαλύτερος μου φόβος. Επίσης δεν παρέλειψα κάποιο δίσκιο απλά 3-4 φορές μπορεί να τα έπινα π.χ 5 λεπτά πιο νωρίς ή πιο αργά. Λέτε να φταίει αυτό; Η περίπτωση εγκυμοσύνης υπάρχει; Επειδή κάνω ελεύθερο. Σας ευχαριστώ και συγνώμη για τις πολλές μου ερωτήσεις =)
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Συνέχισε τα χάπια μετά την εβδομάδα διακοπής. Αντισυλληπτικά είσια καλυμένη, μην ανησυχείς. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Παρασκευή, 30 Μαΐου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.