default_mobilelogo
    1. st17
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Τετάρτη, 25 Ιουνίου 2014
    Καλησπέρα! Πήρα το χάπι της επόμενης μέρας στις 17/06 μετά από ανησυχία που είχα για τυχόν εγκυμοσύνη... Στις 23/06 μου ήρθε περίοδος ενώ με βάση τις 28 μερες του κύκλου θα έβλεπα στις 27/06. (Αν και στις καταγραφές που κάνω ο δικός μου κύκλος συνήθως είναι στις 40-45 μερες!!! Η προηγούμενη μου περίοδος ήταν στις 27/05- 02/06) Η ανησυχία μου είναι που έχω ζαλάδες, και το αίμα που έχω 3 μέρες τώρα είναι λιγότερο από την κανονική μου περίοδο. Έχω τα πονάκια στην κοιλιά, δεν έχω πόνο στο στήθος, αλλά το αίμα σε σχέση με τις προηγούμενες φορές ειναι πολύ λίγο. Είναι αυτό φυσιολογικό;  
    Ευχαριστώ πολύ!
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Με αυτό  το χαπι, ειναι  επομενο να  εχεις προβληματα στον ρυθμο του κυκλου  σου.  Εκεί εξ  άλλου  στηριζεται  και η αντισυλληπτικη του  δραση:  Στο να διαταράξει τον συγκεκριμενο  κυκλο. Αυτό βεβαια  εχει  και  τις  αλλυσιδωτες του αντιδρασεις στον  επομενο  και  καμια φορά  και στον μεθεπομενο  κυκλο. Μην φοβασαι. .Δεν εισαι εγυος.. Το θεμα θα  τακτοποιηθεί  απο μονο του. Φιλικά Π.Ζ

    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Παρασκευή, 27 Ιουνίου 2014
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Γιατρέ μου καλησπέρα και πάλι. Οι ανησυχίες μου δεν παύουν να σταματούν αφού η περίοδος τελικά κράτησε 5 μέρες με λιγότερο αίμα (η κανονική όπως σας ανέφερα είναι γύρω στις 7-8 με αρκετό αιμα) και τις τελευταιες 4-5 μέρες έχω ένα περίεργο πόνο στο στομάχι ψηλά, συνοδευμένο με συνεχή πονοκέφαλο και που και που ζαλάδα για 1-2 λεπτά, 4-5 φορές τη μέρα... Υπάρχει περίπτωση να υπάρχει ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη; 
    Και κάτι άλλο, η επαφή με "τραβηγμα" στο τέλος του άντρα, χωρίς να υπάρχει όποιοδηποτε υγρό δικό του επάνω μου, μπορεί να επιφέρει εγκυμοσύνη αν αυτό γίνει το βράδυ και σκουπιστεί, και το πρωί έχουμε επαφή δίχως προφυλακτικό; Για πόσο μπορεί να ζήσει εκτός το σπερματοζωάριο; Υπάρχει δηλαδή περίπτωση να μαι έγκυος από αυτό; οι επαφές μου να σας πω ξεκίνησαν στις 26-05  και είχα δυο φορές περίοδο μέχρι τώρα, 27/05 - 02/06 και μετά που πήρα το χάπι στις 17, 23/06-27/06...
    Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας!
    1. Παρασκευή, 04 Ιουλίου 2014
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 2
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Λογικά  δεν μπορει  να  εχεις  συλλαβει . Για ψυχολογική ΄΄επισκιαση΄΄  καποιων  μικροενοχλημάτων προκειται.. Για  το  ''τράβηγμα '' και  τα συναφή:  Ελεος,  που να να  ξερουμε  εμείς  τι του  ξεφυγε;  Γενικα:  Ο  φοβος  σου ειναι..Αν θελεις να ζησεις ...ειρηνικά.  θα  επιμεινεις  μελλονικα  στο  προφυλακτικό.. Κανει  και  σ΄άλλα  καλό... Κατά  τα  άλλα:  Αν ειναι  να μη  κοιμασαι,  κανε επι τέλους ενα προσδιορισμό  χοριακής  γοναδοτροπιμνης στον  ορο  αίματος  και  θα γνωριζεις  απο  αμεσως,  ότι δεν  εισαι  έγκυος  και  ότι προκειτα ι  για  απλη  διαταραχη   κυκλου,  που προηλθε  από το χαπι Π.Ζ

    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Κυριακή, 06 Ιουλίου 2014
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 3


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.