user_mobilelogo
Κοφινάκος Παναγιώτης , evapan , antikal και 261 επισκέπτες
  1. stellametz
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 04 Σεπτεμβρίου 2014
Καλησπέρα γιατρέ, είμαι 28 ετών. Πρόσφατα έκανα θεραπεία για μύκητες με hadlinol για 7 μέρες και 10  μέρες μετά τη θεραπεία έκανα καλλιεργεια και βγήκε αρνητική. Μαζί όμως έτυχε να κάνω και γενική αίματος στην οποία βρέθηκαν λίγο ανεβασμένα τα αιμοπετάλια. Μπορεί να επηρέασαν τα φάρμακα? Δε μου έχει ξανασυμβεί... Με ρώτησαν στο μικροβιολογικο αν είχα καμία φλεγμονη...αλλά δεν είχα νομίζω...οι μύκητες δεν επηρεάζουν φαντάζομαι... Ευχαριστώ εκ των προτέρων... 
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Για το αποτελεσμα της αιματολογικης εξετασης:   δεν οφειλεται στην  μυκητιαση,  ή στην θεραπεια..  Θα το ελεγξεις ξανα. οποτε κρινει ο γιατρός  σου... Δεν πρέπει να ειναι  σημαντικό .. Φιλικά Π.Ζ

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (Σε σύνταξη.)
Εκάβης 1 4 όροφος Τηλ: (2310) 828594 Fax : Τ.Κ. 54621, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τρίτη, 09 Σεπτεμβρίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.