default_mobilelogo
    1. Ιοκάστορας
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Πέμπτη, 11 Σεπτεμβρίου 2014
    Καλησπέρα.Είμαι 20 ετών και από τα 13 μου,έχω περίοδο τρεις,τέσσερις φορές το χρόνο περίπου.Ολες οι εξετάσεις μου είναι φυσιολογικές(ορμονολογικές,υπέρηχοι).Μου είπαν να ξεκινήσω το Gynofen 35,το πήρα την πρώτη μέρα του κύκλου(Σάββατο 23/08) αλλά μου το άλλαξαν και τη Δευτέρα 25/08 πήρα το Yasminelle και το ξεκίνησα κανονικά.(είχα πάρει δυο Gynofen).Εκανα κανονικά τη χρήση εδώ και μια βδομάδα,αλλα τη Δευτέρα 1/09 είχα ένα ατύχημα κατά την επαφή.Συνεχίζω τα χάπια.Υπάρχει περίπτωση να είμαι έγκυος?
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Οχι... Δεν υπαρχει τετοιος  κινδυνος... Π.Ζ

    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Πέμπτη, 11 Σεπτεμβρίου 2014
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.