default_mobilelogo
    1. mari17
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Δευτέρα, 22 Δεκεμβρίου 2014
    Καλησπέρα σας, 
    Είμαι 20 χρονών και έχω μία φίλη η οποία από τον Μάιο κάνει δίαιτα, έχει χάσει αρκετά κιλά και έχει να της έρθει περίοδος από τον Αύγουστο. Πήγε σε γιατρό έκανε τις απαραίτητες εξετάσεις αίματος αλλά δεν βρήκαν κάτι. Της έδωσαν ορμονική θεραπεία έχει περάσει 1,5 μήνας και η περίοδος εξακολουθεί να μην έρχεται. Επίσης είχε πάρει το χάπι της επόμενης ημέρας πριν ξεκινήσει την δίαιτα (δεν ξέρω εαν έχει σχέση) , τι μπορεί να φταίει; 

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
     
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή Φίλη! Η  πληροφορηση   που εχουμε ειναι  γενικευμενη   και ελλιπής    όπως (΄΄ορμονικη θεραπεία΄΄ -  τι ειδους; τι εξετασεις  έγιναν; ) (έχασε κιλά  -  πόσα; ) για  τις όποιες  προβλεψεις.. Π.Ζ,  

    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Κυριακή, 28 Δεκεμβρίου 2014
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.