user_mobilelogo
  1. blossom
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 29 Ιανουαρίου 2015
Γιατρέ καλησπέρα, Έχω περίπου ένα μήνα που παρατήρησα 2 κόκκινιλές Χαμηλά στην κοιλιά,δίπλα στα κοκκαλα,με ξηνει καμια φορά Αλλά όχι πάντα,είναι σαν ξηροδερμια,μπορεί να ειναι αντίδραση από φάρμακο;τι πιο σοβαρό;τώρα βάζω dactodor τοπικα. Ευχαριστώ πολύ!
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Συνέχισε την αλοιφή για μία εβδομάδα, πρωί - βράδυ και αν δεν υποχωρήσει, ας το δει κάποιος δερματολόγος, από κοντά. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Παρασκευή, 30 Ιανουαρίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.