user_mobilelogo
Nana90 και 299 επισκέπτες
  1. ευτυχία!
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 19 Φεβρουαρίου 2015
καλησπέρα! η περίοδος μου έρχεται κάθε 6 του μήνα και διαρκεί 4-5 μέρες. Στις 13 του μηνός πήρα το χάπι της επόμενης μέρας, πληροφοριακά είναι η πρώτη φορά στην ζωή μου που το παίρνω, και χθες είχα δείγμα αίματος ενώ σήμερα αίμα περιόδου. είναι φυσιολογικό? υπάρχει κάποιο πρόβλημα? μήπως είναι αιμοραγία? θα επισκεφτώ και τον γυναικολόγο μου το απόγευμα απλά σκέφτηκα να σας ρωτήσω διότι ο φόβος μου είναι απερίγραπτος.
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Συνέπεια της λήψης του χαπιού είναι η αιμόρροια που έχεις, καμία ανησυχία. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Πέμπτη, 19 Φεβρουαρίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.