user_mobilelogo
  1. elenikaklidou
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Σάββατο, 21 Φεβρουαρίου 2015
Καλημέρα σας!!Εκανα σπερματεγχυση την περασμενη Παρασκευη 13 του μηνος.Απο την επομενη μερα παίρνω 3 utrogestan των 100mg την ημερα!Εχθες 7 μέρες μετα την σπερματεγχυση έκανα μέτρηση προγεστερόνης η οποία βγήκε 145.Ποια ειναι η γνώμη σας;;Ειναι τοσο υψηλη λογω των χαπιων;;;Οσο για την θερμοκρασια μου είναι όντως ανεβασμένη αλλα το θεωρω φυσιολογικο λογω των utrogestan!
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Εκείνο που μας ενδιαφέρει είναι η τιμή της χοριακής 14 ημέρες μετά την σπερματέγχυση. Η τιμή της προγεστερόνης δεν αξιολογείται. Καλή επιτυχία. Φιλικά Π.Κ

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Σάββατο, 21 Φεβρουαρίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Γιατρε καλησπέρα σας και ευχαριστω για την απαντηση σας!! Εκανα χοριακη 12 μερες μετα την σπερματεγχυση και βγηκε αρνητικη...Στεναχωρεθηκα παρα πολυ...Ομως εχω μια απορια αν και μπορει να σας φανει χαζή αλλα θα ηθελα πολυ να μου απαντησετε οταν βρειτε λιγο χρονο. Την προηγουμενη μερα της σπερματεγχυσης το βραδυ εκανα pregnyl αφου πρωτα με ενδοκολπικο υπερηχο ειδαμε  2 ωαρια 20mm στην δεξια ωοθηκη και 1 ωαριο 15mm στην αριστερη ..4 μερες μετα την σπερματεγχυση ειχα τους κλασικους πονους της ωορρηξιας  και υγρα (συγνωμη κιολας)  απο την αριστερη μερια...Υπαρχει περιπτωση να εγινε δευτερη ωορρηξια με το ωαριο της αριστερης ωοθηκης;;; Δεν ξερω αν αυτο που ρωταω ειναι χαζο αλλα ειλικρινα θα μου λυσετε την απορια που εχω!!!

  1. Πέμπτη, 26 Φεβρουαρίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Μπορεί να συμβεί αυτό που αναφέρεις αν και δε γνωρίζω τί σημασία μπορεί να έχει. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Παρασκευή, 27 Φεβρουαρίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Γιατρε καλησπερα!!Μετα την αποτυχημενη σπερματεγχυση ειπαμε να χαλαρωσουμε λιγο απο τα φαρμακα και τις ενεσεις και ετσι αυτο το μηνα ξεκινησα νεα αγωγη!Τελευταια περιοδος στις 6/8/2015.Απο τη 2η μερα και για 5 μερες πηρα σερπαφαρ!Την 14 μερα ειχα 2 ωαρια 21mm και 16mm και εκανα pregnyl!Επαφες ειχα και πριν την pregnyl και μετα για τρεις μερες!Την 8η μερα απο την pregnyl εκανα μετρηση προγεστερονης και βγηκε 47ng/ml χωρις να περνω καποιο φαρμακο.Πως την αξιολογειται????Τωρα βρισκομαι 13 μερες απο την pregnyl και απο συμπτωματα εχω ανεβασμενη θερμοκρασια ολες τις μερες, πονακια χαμηλα που και που και πονο μονο στις θηλες!Εχω ελπιδες???Ποτε να κανω τεστ εγκυμοσυνης???
Σας ευχαριστω εκ των προτερων!!
  1. Τρίτη, 01 Σεπτεμβρίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 4
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Μη βιάζεσαι. Θα περιμένεις τυχόν καθυστέρηση για να κάνεις το τεστ. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 02 Σεπτεμβρίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 5
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Γιατρε καλησπερα και παλι!Εν τελει δεν προεκυψε εγκυμοσυνη και για ακομη μια φορα η απογοητευση ηταν μεγαλη!!Ο γιατρος μου μου ειπε να παρω αυτο το μηνα nolvadex αντι για serpafar και αγχωθηκα λιγο γιατι διαβαζω οτι τα περνουν οι γυναικες για καρκινο του μαστου και οι ανδρες που εχουν προβλημα στο σπερμα!Επισης διαβασα και στις οδηγιες οτι απαγορευεται να το παιρνουν γυναικες που προσπαθουν να κανουν παιδι!!!Τι να κανω γιατρε;;;Βοηθηστε με σας παρακαλω!!!
  1. Δευτέρα, 07 Σεπτεμβρίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 6
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Aγαπητή φίλη. Μάλλον δεν κατάλαβες καλά. Το Nolvadex απαγορεύεται να δοθεί σε γυναίκα που προσπαθεί να μείνει έγκυος. Οπότε, δες ξανά το γιατρό σου και συζήτησε και την περίπτωση της εξωσωματικής, για να έχεις περισσότερες πιθανότητες εγκυμοσύνης. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τρίτη, 08 Σεπτεμβρίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 7
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Γιατρε σας ευχαριστω για την απαντηση!!Οντως πρεπει να το ψαξω το θεμα της εξωσωματικης!Οσο για τα nolvadex καλα το καταλαβα!Δεν ξερω αν θα τα ξεκινησω γιατι φοβαμαι!Σας ευχαριστω πολυ παντως!
  1. Τρίτη, 08 Σεπτεμβρίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 8
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 09 Σεπτεμβρίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 9


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.