user_mobilelogo
Κοφινάκος Παναγιώτης και 243 επισκέπτες
  1. georgia1992
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Σάββατο, 25 Απριλίου 2015
 
Καλησπέρα!
Έπαιρνα αντισυλληπτικά χάπια για 1,5 χρόνο και αποφάσισα να τα σταματήσω γιατί μου δημιουργούσαν πολλούς μύκητες και είχα κουραστεί και εγώ η ίδια να τα παίρνω οπότε αποφάσισα να τα σταματήσω για ένα χρονικό διάστημα.
Την εβδομάδα που μας πέρασε ημέρα Πέμπτη 16-4-2015 ξεκίνησε η περίοδος μου και μου τελείωσε δευτέρα πρωί (20-4-2015).
Την Τετάρτη 22-4-2015 πήγα στον γυναικολόγο μου για να δω αν έχω μύκητες.
‘Όταν έφυγα μετά από 30’ είχα στο εσώρουχο μου ένα διαφανές υγρό με λίγο χρώμα καφέ. Η ποσότητα ήτανε λίγη οπότε δεν έδωσα σημασία θεώρησα πως θα ήτανε κάποια υπολείμματα περιόδου.
Αυτό το υγρό το διαφανές με το λίγο καφέ χρώμα το έχω μέχρι και σήμερα μετά από 3 μέρες που πήγα στον γυναικολόγο.
Η ποσότητα δεν έχει αυξηθεί ούτε μειώθηκε είναι τόσο μικρή που δεν χρειάζεται να φορέσω σερβιετάκι. Όταν πηγαίνω για να ουρήσω στο σκούπισμα υπάρχει αυτό το υγρό (είναι σαν γλίτσα) .
Είναι φυσιολογικό λόγο το ότι σταμάτησα τα αντισυλληπτικά;
Τα αντισυλληπτικά έπρεπε να τα ξεκινήσω στις 20-4-2015 Δευτέρα, την ίδια μέρα που μου τελείωσε και η περίοδος μου. Αλλά δεν τα ξεκίνησα για τον λόγο που ανέφερα πιο πάνω.
Εν συνέχεια με την πάροδο του χρόνου έχουν μειωθεί τα υγρά μου ( οι εκκρίσεις του κόλπου λόγο τον αντισυλληπτικών) και η libido μου. Θα επανέλθουν στο φυσιολογικό τους;
Ξεκινώ και ανησυχώ μήπως είναι κάτι μόνιμο
Επίσης όσο έπαιρνα αντισυλληπτικά παρατήρησα πως αυξήθηκαν κατά πολύ οι ραγάδες στο στήθος μου και στους γοφούς μου. τι μπορώ να κάνω για αυτό;
Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας καλή συνέχεια !
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Θα περιμένεις να έρθουν 2-3 περίοδοι χωρίς χάπια και θα ομαλοποιηθεί η κατάσταση. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Κυριακή, 26 Απριλίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
ευχαριστώ πολύ γιατρέ για την άμεση απάντηση!
στην ουσία είναι λόγο τον αντισυλληπτικών!
ευχαριστώ πολύ! καλή κυριακή να έχετε!
  1. Κυριακή, 26 Απριλίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Δευτέρα, 27 Απριλίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.