user_mobilelogo
mirela και 289 επισκέπτες
  1. Αργυρώ93
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 30 Απριλίου 2015
Γεια σας. Διέκοψα προσφατα τα αντισυλληπτικα δισκία και ο κυκλος μου μαλλον εχει διαταραχθεί. Μετα την διακοπή των δισκίων ειχα περιοδο της ημερομηνίες 28/2 και 27/3. Στις 22/4 ειχα ενα ατυχημα και πήρα το χαπι της επομενης ημερας. Εχθές εκανα τεστ εγκυμοσύνης που βγήκε αρνητικό. Ακόμη όμως δεν εχω αδιαθετησει. Ποια είναι η γνώμη σας; Σας ευχαριστώ.
 
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Το χάπι δε χρειαζόταν να το πάρεις και πιθανόν να είχες περίοδο αν δεν το έπαιρνες. Άρα, η καθυστέρηση οφείλεται στη λήψη του χαπιού, σύμφωνα με την περιγραφή σου. Θα περιμένεις λοιπόν λίγες ημέρες ακόμη. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Σάββατο, 02 Μαΐου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.