default_mobilelogo
    1. Mary24
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2015
    Καλησπερα, ειμαι 24 χρονων και ξεκινησα τα αντισυλληπτικα χαπια yasminelle για να μου ερθει η περιοδος λιγο νωριτερα. Τα πηρα μονο για τον μηνα Μαϊο και μετα αποφασισα να τα σταματησω. Ομως πηρα τα 20 αντι για τα 21 χαπια που επρεπε. Μπορει να παθω κατι? Και μετα απο ποσες μερες αφου σταματησα τα χαπια θα μου ερθει η περιοδος?
    Ευχαριστω
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Σε 3-4  ημερες από την διακοπή, θα  εμφανιστει  η περιοδος.. Φιλικά Π.Ζ

    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Τετάρτη, 10 Ιουνίου 2015
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.