user_mobilelogo
admin , eugenia079 , Δεσποινακι και 189 επισκέπτες
  1. litsaki_p
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 16 Ιουνίου 2015
Καλησπέρα σας!
Βρίσκομαι στην 13η μέρα του κύκλου μ κ συνεχίζω να έχω πόνο κ πρήξιμο στο στήθος από την αρχή του κύκλου μ όπως όταν περιμένω περίοδο,επίσης σήμερα μου ήρθε λίγο αίμα κ πονάω χαμηλά στην κοιλιά.Να σημειώσω ότι παίρνω αγωγή με dostinex λόγω υψηλής προλακτίνης.Τι μπορεί να μου συμβαίνει?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Για ορμονική παρενέργεια πρόκειται η οποία προκαλεί το πρήξιμο στο στήθος και θα υποχωρήσει μετά την περίοδο. Το Dostinex δεν επηρεάζει. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 17 Ιουνίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.