user_mobilelogo
  1. Αλκυόνη
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Παρασκευή, 07 Αυγούστου 2015
Καλησπέρα γιατρέ, συγχαρητήρια για το έργο σας.
Σήμερα έμαθα ότι είμαι έγκυος (β-hCG). Τελευταία περίοδος στις 8/7. Από τις 9/7 ως σήμερα λαμβάνω φαρμακευτική αγωγή με aerolin inh (4x1) και pulmicort turbuhaler (2x2) καθημερινά. Επιπλέον, το διάστημα 22/7 ως 28/7 μου χορηγήθηκε από γαστρεντερολόγο spasmo-apotel (3x1). Θα ήθελα να σας ρωτήσω, αν η συγκεκριμένη φαρμακευτική αγωγή που έλαβα θα έχει αρνητικές επιδράσεις στην κύηση και αν μπορώ να τη συνεχίσω.
Ευχαριιστώ πολύ για το χρόνο σας.
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίλη! Οχι,  δεν  εχει  επίπτωση...Για την συνεχισή της  θα  συνεννοηθείς  με τους γιατρούς  σου...Αν  κρινουν  ότι κατι δεν  ειναι  τοσο  απαραιτητο, ισως κανουν  καποια  αλλαγη.  Λογικά, δεν  θα  υπάρξει προβλημα.. Π.Ζ

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Σάββατο, 08 Αυγούστου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Ευχαριστώ πολύ, να είστε καλά!
  1. Σάββατο, 08 Αυγούστου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
ΠΖ

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Σάββατο, 08 Αυγούστου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.